Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, jiz druhym rokem si objednavam caj na menopauzu ,jetel kvet cerveny, Zpocatku vyborny ucinny caj. V pozdejsich objednavkach ca polovina baleni caju bylo nepozivatelnych a neucinnych. Vcera jsem obdrzela zasilku se 7balenimi po 20ti gr saccich. Po uvareni caje z prvni krabicky opet caj velke rozdilnosti oproti prvotnim dodavkam. Reklamovala jsem jiz zbozi u firmy Milota a ta me uznala reklamaci a zaslala mi penize za jednu dodavku zpet. Protoze jsem nyni obdrzela opet caje jine kvality- stale stejne baleni, stejne krabicky- chtela bych proverit kvalitu caje a zda vubec jde o jetel kvet cerveny. Prosim proto, pokud znate-muzete-, o adresu laboratore nebo testovaciho mista, kam bych tyto caje zaslala. Rozbor na moje naklady. Za radu velmi dekuji.
Caj jetel kvet cerveny- zmena kvality, chuti, barvy i ucinku. Z pocatku vyborny, pozdeji nepozivatelny- doba uzivani ca 2 roky.
Reseni po vysledku rozboru kvality caje.
|
Tweet |
Čaje nejsou běžnými léčivými prostředky a jejich účinky mohou být subjektivní. Jestliže zboží neodpovídá specifikacím, lze jej reklamovat, nicméně z důvodu subjektivních účinků na jejich základě reklamovat nelze.
Kontakty na laboratoře a testovací místa z důvodu objektivity dTestu nemůžeme zveřejňovat ani poskytovat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost se doposud ke stížnosti nevyjádřila. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.