Společnost


O2 Family, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:42
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52987Neoprávněně naúčtované poplatky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2021, před 3 lety

Veronika Štundová

Znění stížnosti

Začalo to tím, že mi naúčtovali za měsíční vyúčtování 2650Kč za 62 dní :-D v zahraničí. Podotýkám, že jsem tam byla pouze 7 dní. Reklamaci sice uznali, to bylo od nich šlechetné ale přesto si naúčtovali jiné nesmyslné částky a zaslali mi vyúčtování v podobě textu emailu. Kde toto viděli? 2x jsem je žádala o podrobný výpis, abych viděla jak k daným částkám přišli, do teď mi ho neposlali. Když volám na zákaznickou linku, paní mi není schopná vysvětlit, jak k částkám došli. Naúčtovali mi 502Kč za pozdní úhradu faktury! Pozdě jsem ji neplatila, když byla přeci v řešení reklamace. 702Kč za cestovní pojištění - 7dní x 39Kč = 273Kč.


Požadované řešení

Žádám o opravu faktury a vyúčtování služeb, které jsem opravdu využila!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2021 15:51, před 3 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2022 15:29, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.