Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Začalo to tím, že mi naúčtovali za měsíční vyúčtování 2650Kč za 62 dní :-D v zahraničí. Podotýkám, že jsem tam byla pouze 7 dní. Reklamaci sice uznali, to bylo od nich šlechetné ale přesto si naúčtovali jiné nesmyslné částky a zaslali mi vyúčtování v podobě textu emailu. Kde toto viděli? 2x jsem je žádala o podrobný výpis, abych viděla jak k daným částkám přišli, do teď mi ho neposlali. Když volám na zákaznickou linku, paní mi není schopná vysvětlit, jak k částkám došli. Naúčtovali mi 502Kč za pozdní úhradu faktury! Pozdě jsem ji neplatila, když byla přeci v řešení reklamace. 702Kč za cestovní pojištění - 7dní x 39Kč = 273Kč.
Žádám o opravu faktury a vyúčtování služeb, které jsem opravdu využila!!!
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.