Společnost


Silentium

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#52990Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2021, před 3 lety

Jan Zemánek

Znění stížnosti

Na mobilu se mi objevila hláška, že je mobil zpomalován - Vyčisti
Zastavit spam.

Po odkliknutí mi přišla SMS z tel. čísla 90309099 zpráva :
Vaše platba byla přijata. Své přihlašovací ůdaje naleznete zde :
https://silentium.app/thankyou-cz.php?tid=90309CZS1633094854552

Na tuto zprávu jsem již nereagoval a proto Vám píši Tuto stížnost.


Požadované řešení

Požaduji vrátit stržený poplatek ve výši 99,- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2021 10:46, před 3 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2021 14:40, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.12.2021 14:42, před 3 lety


Jan Zemánek

Hodnocení: