Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Na mobilu se mi objevila hláška, že je mobil zpomalován - Vyčisti
Zastavit spam.
Po odkliknutí mi přišla SMS z tel. čísla 90309099 zpráva :
Vaše platba byla přijata. Své přihlašovací ůdaje naleznete zde :
https://silentium.app/thankyou-cz.php?tid=90309CZS1633094854552
Na tuto zprávu jsem již nereagoval a proto Vám píši Tuto stížnost.
Požaduji vrátit stržený poplatek ve výši 99,- Kč.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Hodnocení: