Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Čekám už přes 14 dní na poštovní poukázku kterou mě tato pošta odmítá vydat a F. neumí jednat s lidma ještě Vám řekne do telefonu pokud nemáte odnos a tento den úterý 4.10.2021 se u Vás v ulici nedoručuje tak Vám to prostě nedám i když si pro ni přijdete a štěká a neříkám to jen já na ni si stěžuje x lidí kteří už zde v Klatovech sepisují petici protože , když se neumí chovat a zadržuje lidem poštu tak na místě vedoucí listonošek nemá co dělat!!! Dále jak je možné že se v Klatovech pošta roznáší Ob den a ne každý den jako v jiných městech? !!!V brzké době dáme hlavně F. do všech médií a televizí!!! Diví se že nemají lidí když se chovají k lidem jako ke kusů hadru žádám o urychlenou nápravu a ne že ona F. bude kecat že mě tu poukázku nedá pokud nemám odnos to takhle ne!! A zadržovat mě i jiným lidem teda nebude!V srpnu ani nedoručili důchod starý paní ten den co bere neskutečný ale kdybych byla cikánka to by mě rychle poukázku vydala aby náhodou nedostala přes čumák od cikánů kdyby jim to nevydala a stížnost podáváme konkrétně na jednání Fialové hlavní pošta Klatovy Nádražní ulice děkujeme za včasnou a rychlou nápravu ve všem Č., P., Š., L., K., K., ,H. a v petici Vám toho přijde daleko více žádáme vyřešení zaslat na meil
Řešení uvedené v předchozím bodě a vyřešení zaslat na e-mail
|
Tweet |
Chování paní F.:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Služby České pošty:
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.