Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Záruční oprava byla provedená daleko po termínu 30 dnů a firma odmítá dodat protokol o této záruční opravě, pouze až po urgenci zaslala opravené zboží a dál nekomunikuje.
Internetové rádio TUBE
Akceptuji vrácení opraveného zboží, i když mám nárok na odstoupení od smlouvy a požaduje pouze zaslání protokolu o opravě s uvedením termínu přijetí do opravy a termínu vyřízení opravy. Výrobek byl odeslán k opravě již v srpnu 2014.
|
Tweet |
Prodávající je dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
Prodávající se dopustí správního deliktu tím, že v rozporu s § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele nepřijme reklamaci nebo nevydá spotřebiteli písemné potvrzení o reklamaci se stanovenými údaji. Spotřebitel může podat podnět České obchodní inspekci, které je oprávněna uložit podnikateli za zjištěné porušení pokutu.
Společnost Polarnet s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.