Společnost


Polarnet s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5300Nevyřízená záruční oprava a nulová komunikace s firmou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2014, před 10 lety

Pavel Kolář

Znění stížnosti

Záruční oprava byla provedená daleko po termínu 30 dnů a firma odmítá dodat protokol o této záruční opravě, pouze až po urgenci zaslala opravené zboží a dál nekomunikuje.


Produkt

Internetové rádio TUBE


Požadované řešení

Akceptuji vrácení opraveného zboží, i když mám nárok na odstoupení od smlouvy a požaduje pouze zaslání protokolu o opravě s uvedením termínu přijetí do opravy a termínu vyřízení opravy. Výrobek byl odeslán k opravě již v srpnu 2014.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2014 14:28, před 10 lety

Prodávající je dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.

Prodávající se dopustí správního deliktu tím, že v rozporu s § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele nepřijme reklamaci nebo nevydá spotřebiteli písemné potvrzení o reklamaci se stanovenými údaji. Spotřebitel může podat podnět České obchodní inspekci, které je oprávněna uložit podnikateli za zjištěné porušení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 09:37, před 10 lety

Společnost Polarnet s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.