Společnost


WEBGOLF s.r.o.

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 8 stížnostech.

#53001Nevraceni penez za zrusenou objednavku (nedodani zbozi)

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

19 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2021, před 3 lety

Josef Kurka

Znění stížnosti

Nakup v e-shopu dne 26.7., 13.9. objednavka stale nebyla dorucena. Informoval jsem e-mailem obchod, ze pozaduji vraceni penez. Dne 5.10. mi penize stale vraceny nebyly, ac jsem byl jiz nekolikrat ujisten, ze castka byla na muj ucet poslana (naposledy 1.10.).


Požadované řešení

Vraceni penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2021 13:22, před 3 lety

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.10.2021 16:21, před 3 lety

Dobrý den,

velice nás mrzí tato nepříjemnost, objednávka byla stornována a částka refundována zpět na kartu, ze které zákazník uhradil. Částku zákazník obdržíte do 1-3 dnů. Omlouváme se tak za zdržení způsobené chybným zpracováním objednávky.

V případě jakéhokoliv dotazu nás zákazník můžeme kontaktovat na email info@webgolf.cz nebo infolinku 723 111 888.

Přeji hezký den,
Jan Charvát za WebGolf.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2021 09:24, před 3 lety

Děkujeme společnosti za součinnost a žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného, popř. rovnou o uzavření stížnosti. Za tímto účelem na něj stížnost přeřazujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.10.2021 11:37, před 3 lety


Josef Kurka

Hodnocení:

Komentář: Penize nakonec byly vraceny. Dekuji dTestu za soucinnost, bez ktere bych dost mozna penize za nedorucenou objednavku zpet nikdy nedostal.