Počet nahlášených stížností: | 23 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nakup v e-shopu dne 26.7., 13.9. objednavka stale nebyla dorucena. Informoval jsem e-mailem obchod, ze pozaduji vraceni penez. Dne 5.10. mi penize stale vraceny nebyly, ac jsem byl jiz nekolikrat ujisten, ze castka byla na muj ucet poslana (naposledy 1.10.).
Vraceni penez
|
Tweet |
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.
V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.
Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
velice nás mrzí tato nepříjemnost, objednávka byla stornována a částka refundována zpět na kartu, ze které zákazník uhradil. Částku zákazník obdržíte do 1-3 dnů. Omlouváme se tak za zdržení způsobené chybným zpracováním objednávky.
V případě jakéhokoliv dotazu nás zákazník můžeme kontaktovat na email info@webgolf.cz nebo infolinku 723 111 888.
Přeji hezký den,
Jan Charvát za WebGolf.cz
Děkujeme společnosti za součinnost a žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného, popř. rovnou o uzavření stížnosti. Za tímto účelem na něj stížnost přeřazujeme.
Hodnocení:
Komentář: Penize nakonec byly vraceny. Dekuji dTestu za soucinnost, bez ktere bych dost mozna penize za nedorucenou objednavku zpet nikdy nedostal.