Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#53007Klamání zákazníka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2021, před 3 lety

Lenka Svobodová

Znění stížnosti

Dobrý večer,

chtěla bych si stěžovat na Tesco Nový Bor. Byla jsem na nákupu v 19.45 hod.
Jsem vytížený pracující člověk, proto chodím nakoupit v takto pozdní době. Pokud vím, otevírací doba je do 20 hod. Šla jsem si nakoupit běžné potraviny a viděla jsem kofolu ve slevě za 18,90 Kč. Dala jsem si ji do košíku, k mému překvapení jsem u pokladny zjistila, že kofola není za 18,90 Kč, ale za 29,90 Kč. Nejde mi o těch 10 Kč, ale o to, že klamete zákazníka. Když jsem se u pokladny ozvala, bylo mi řečeno, od nejmenované prodavačky, že je za 15 min. 20 hod. a mají 1000 cenovek, proto to nemohou stíhat. Věřte, že mně jako zákazníka, tento argument nepřesvědčí.( tudíž bych asi neměla v tuto dobu už nakupovat za ceny, které máte) Nevím, ale podle mě, by se mělo zavřít a poté přecenit. Všude jinde to tak funguje. Věřím tomu, že prodavačky už chtěly být doma, což není můj problém.

Žádám vás tímto o nápravu a o vyjádření k mé stížnosti.

S pozdravem, Svobodová


Požadované řešení

Žádám vás tímto o nápravu a o vyjádření k mé stížnosti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2021 10:13, před 3 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc. Pokud prodávající nabízí členům svého věrnostního programu zvýhodněnou cenu, je povinen u zboží jasně a srozumitelně informovat o obou cenách, tedy i o ceně beze slevy.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2021 11:27, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2022 16:30, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.