Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
1.10.jsem požádal o kody k přestupu k jinému operátorovi s tel-č.
a s pevným internetem.Asi po třech hodinách jsem obdržel kod na tel.č.4.10. jsem na zákaznické lincevznesl dotaz na drubý kod
odpověd byla já to tady vidím.ja to popoženu.5.10.opět jsem volal na zákaznickou linku a opět ja to tady vidím,ale měli vám to dát na pobočce.na pobočce mi sdělili,že to oni nedělají.Někam volali a sdělilimi,že se to vyřizuje.žádal jsem aby mne spojili s osobou která to vyřizuje.sdělili mi že to neudělají,ani kontakt na nadřízeneho mi odmítli dát.Mám si zavolat na zákaznickou linku
ale tam jsem volal několikrát bez jakékoliv možnosti hovořit s kompetentní osobou.tak jse zavolal ustředí t mobile zvedla to spojovatelka,která mne odmítla s kýmkoliv spojit stále mne odkazovalapouze na zákaznické centrum a položila mi to. asi se šěfově firmy t mobile bojí hovořit se zákazníkem o problémech
a práci jejich zaměstnanců-
okamžité vyřešení mého požadavku.
|
Tweet |
Novela zákona o elektronických komunikacích, která je účinná od dubna 2020, mimo jiné podstatně zrychlila přenos čísla k jinému operátorovi. Zavedla princip tzv. one stop shopu, kdy spotřebiteli stačí, aby se obrátil na nového (přejímajícího) operátora, a ten již vyřídí za spotřebitele vše potřebné. Pro úplnost uvádíme, že dle našeho názoru se tato novela vztahuje i na smlouvy, které byly uzavřené před nabytím účinnosti novely. K tomuto názoru se přiklání i Český telekomunikační úřad.
V případě, že bude spotřebitel chtít přenést své telefonní číslo k novému operátorovi, nemusí volat současnému operátorovi a čekat na "ČVOP". Nově k těmto účelům slouží "OKU" (ověřovací kód účastníka), který spotřebitel najde v mobilní samoobsluze, smlouvě a měsíčním vyúčtování. Jedná-li se o smlouvu se starším datem uzavření a "OKU" v ní nefiguruje, měl by ho operátor spotřebiteli přidat do mobilní samoobsluhy, případně ho spotřebitel může zjistit na infolince operátora.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.
Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, popřípadě v soudním občanskoprávním řízení nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. V případě potřeby další právní konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.