Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 27.10. jsem si objednala ze stránky kosmetix.cz zboží v hodnotě 540 Kč, které jsem ihned zaplatila převodem. Zboží pořád nepřicházelo, tak jsem firmu několikrát kontaktovala přes formulář na stránkách a přes emaily. Odpověď žádná. Zkoušela jsem i domluvu přes telefon, volala jsem minimálně 5x, ale pán mi vždy jen řekl, zjistím to, a hned zítra se ozvu, buhužel se nikdo nikdy neozval.
4ekám už skoro 2 měsíce, a nemám ani zboží, ani své peníze.
Denní a noční krém Hydra Expert 25+, Řasenka VOLUME CELEBRITY , Im flying
Po takovémto jednání bych byla ráda, kdybych dostala zpět své peníze! Zboží už nechci...
|
Tweet |
Pokud došlo k uzavření smlouvy, kde měla jedna strana povinnost uhradit kupní cenu a druhá měla povinnost dodat zboží a zboží nebylo dodáno v ujednané lhůtě a ani po výzvě k dodatečnému plnění, má kupující právo od smlouvy odstoupit dle § 1978 občanského zákoníku z důvodu prodlení a žádat vrácení kupní ceny v přiměřené lhůtě.
Společnost Foglik s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Z trestněprávního hlediska je možné připojit se k trestnímu oznámení na Policii ČR. Poté budou orgány činné v trestním řízení posuzovat, zda došlo ke spáchání trestného činu.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a
občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.