Počet nahlášených stížností: | 95 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23.9.2021 jsem si objednal dva kusy 2 ks Svítící růže v luxusním balení LEDROSE v hodnotě 1180 kč u společnosti Rumble corp. s.r.o. vystupující jako Meek s.ro. Zboží bylo dle zaslaného emailu ještě tentýž den odesláno odesílateli na mnou uvedenou adresu, bohužel do dnešního dne 6.10. 2021 zboží nedošlo, telefoní kontakt nefunguje, nikdo telefon nezvedá.
Svítící růže v luxusním balení LEDROSE - Barva01 2 1,180 Kč
Prosím o navrácení peněz, či dodání zboží.
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz
Dobrý den,
na doručení zásilky máme dle obchodních podmínek až 90 dnů. Pokud máte objednávku na více zboží dojde vám každý v jiné zásilce. Věříme že vám zboží dorazí co v nejkratším termínu. Děkujeme za trpělivost.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
Do dnešního dne (28.12.2021) objednávka stále nedodána. Pevně si stojím za svým názorem, že se jedná o podvodný eshop, který na svých stránkách lživě uvádí, že dané zboží má připravené ihned k odeslání. Trvám na navrácení peněz.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.