Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den, dne 29.9.21 jsem si u vaší společnosti objednala Dětské lehátko 5v1 Unimo Číslo výrobku: 100264469002, dne 5.10.21 mi bylo dodáno úplně jiné zboží, než jsem si objednala a to Laťkový rošt IAN 331143_1907. Na servisní lince mi bylo řečeno, že musím odstoupit od smlouvy, kterou jsem s vámi vůbec neuzavřela a co se týče vrácení peněz budu muset čekat než si zboží vyzvednete následně naskenujete, pošlete mi formulář na vyplnění čísla účtu a až následně mi peníze zašlete, což bude bůh ví kdy. Po dotazu jestli mi zašlete mnou objednané zboží mi bylo řečeno, že už toto zboží nemáte, což mě docela naštvalo, neboť v době mého objednání bylo skladem. Z vaší strany je to neuvěřitelné jednání, protože to byla chyba na vaší straně a já nemám ani zboží, ani peníze, ale pouze práci navíc z vrácením zboží a opět hledání jiné alternativy a vydání dalších nákladu na novou koupi.
Děkuji za skvělý obchod
Požaduji mnou objednané zboží, popřípadě co nejrychlejší vrácení peněz.
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že bylo dodáno jiné zboží než bylo v objednávce, jde se o nedodání objednaného zboží.
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Peněžní prostředky musí být vráceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy spotřebitelem. Prodávající má ale právo peněžní prostředky zadržet do chvíle, než spotřebitel vrátí zboží, které od prodávajícího obdržel.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Haluzíková, mrzí nás komplikace spojené s Vaší objednávkou. V případě dalších dotazů či komplikací se prosím obraťte na odpovědné kolegy ze zákaznického servisu, kteří Vám budou rádi k dispozici. S pozdravem Lidl Česká republika.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.