Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes mi měla být doručována zásilka DR 9586371298C, zpráva o tom mi přišla v dopoledních hodinách. Celý den sedím doma a čekám na dopravce - zvonění nebo případný telefonát předem, rozhodně jsem nic nemohla přeslechnout (a náš pes už vůbec ne). Kolem 17. hodiny mi přišla sms a zpráva na email, že zásilka nemohla být doručena a je k vyzvednutí na poště Zruč-Senec. Protože balík váží 11 kg, nehodlám si ho vyzvedávat osobně, navíc když mám objednanou službu balík do ruky. S poštou jsem si domlouvala opakované dodání, ale vůbec není jisté, jestli se to podaří zítra - na poště ne ví, kdy se u nich dopravce objeví. V balíku jsou potraviny, některé by neměly být déle v teple, tak jsem opravdu zvědava, jak to dopadne. V ranní zprávě byl kontakt na řidiče, tomu jsem během dne volala nejmíň 10x, ale nikdy to nebral. Chtěla jsem zjistit přibližnou hodinu dodání.
Toto není moje první špatná zkušenost s dodávkami prostřednictvím Čes. pošty.
S pozdravem
Zuzana Holá
Zlepšení komunikace s dopravcem, ráno v den dodávky by měla být udána aspoň přibližná hodina.
A dopravce musí zvonit, telefonovat předem a ne projet kolem bez zastavení.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman