Společnost


Foot Locker Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:111
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5303Zamítnuta reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 6 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2014, před 10 lety

Lubomír Konečný

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 26.3.2014 jsem si zakoupil boty značky Nike Air Max 90. Nosit jsem je začal asi začátkem května. Od července do konce srpna jsem je téměř nenosil. Později jsem je poslal na reklamaci. Začala se loupat barva na podrážce. Odpověď prodavačky zněla, že když chodím, bouchám botami o sebe a tak se mi barva odřela. Tuto reklamaci jsem dále neřešil, nicméně boty strávily dalších třicet dní na reklamaci. Boty jsem musel bohužel znova reklamovat a to dne 31.10.2014 kvůli prasklé podešve. Reklamace opět zamítnuta (poškození výrobku bylo poškozeno nesprávnou údržbou). O boty se vždy maximálně starám aby mi vydržely co nejdéle. Nemohu si dovolit kupovat každých 6 měsíců nové boty za 2500 Kč. Posílal jsem fotodokumentaci třem soudním znalcům. Odpovědi zněly stejně „Prasknutí podešve resp. obsázky obuvi je důvodem k oprávněné reklamaci pokud byla obuv nošena a udržována v souladu doporučením prodejce.“ Nechápu proč Foot locker musí nadělat takové problémy. Jsem ochotný do dotáhnout do konce. Tohle si nemohou dovolovat. Pokud mi soudního znalce neproplatí, dám celou věc k soudu.


Produkt

Nike Air Max 90


Požadované řešení

Pokud spor nevyřeší v brzké době zašlu boty soudnímu znalci. Poté budu chtít proplacení všech nákladů. Pokud se vše vyřeší bez soudních znalců jsem ochotný přistoupit na kartu s nabitým kreditem, které musím stejně musím utratit ve zmiňovaném obchodě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2014 17:21, před 10 lety

Prodávající odpovídá za vady prodané věci, které se vyskytnou v době 24 měsíců od převzetí. Pokud se v této době na věci vyskytne vada, prodávající je povinen reklamaci vyřídit řádně v souladu s nároky z vadného plnění. Je-li však mezi stranami spor o existenci vady, může se spotřebitel rozhodnout pro vypracování znaleckého posudku, který se bude zabývat povahou vady a odůvodněním reklamace. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. Na reklamační protokol doporučujeme uvést nesouhlas se zamítnutím reklamace a informovat prodávajícího o odborném posouzení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2015 14:12, před 10 lety

Společnost Foot Locker Czech Republic s.r.o. byla o podané stížnosti informována a nemá zájem o využití služby VašeStížnosti.cz pro řešení spotřebitelských sporů, neboť považuje svůj zákaznický servis za zcela dostatečný. Vzhledem k tomu, že tato služba funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

Spor tak může být nadále řešen pouze v občanskoprávním řízení. V případě potřeby další konzultace se může spotřebitel obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.