Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53039Nahradni autobusova doprava z Českých Budejovic do Linze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 minut 11 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
07.10.2021, před 3 lety

Anna Musilova

Znění stížnosti

Dne5. 10. 2021 jsem jela rychlikem EC 335 z Prahy do Linze. Průvodčí nás upozornil, ze z C. Budenovic je náhradní autobusová doprava. Jen s tim, že nástup na bus je vlevo od budovy. Nikoho nezajímalo zda cestující dojde po příšerném chodniku (rozbity, všude se pracovalo)k autobusu. Ve sméru Budějovice Sumerau byly přistaveny 2 autobusy s timto oznacenim. Chtěli jsme nastoupit do prvniho takto označeného ale řidič nás hnal do druhého. Něco tak špinavého a zapachajiciho již nejezdi ani a jako linkovy autobus. Přišel řidič, také nevypadajici vábne a když jsme se zeptali proč nemuzeme jet prvnim zajezdovym řekl že muzeme. Tak jsme se vydali zpět k prvnimu busu, jehož řidič hovořící slovensky byl hruby a rozčilený že musi do Summerau jet. Bali jsme se ho i zeptat kdy budeme v Summerau(měli jsme cca 20 min zpozdeni)
České dráhy by si měli ohlídat s kým uzaviraji nahradni autobusovou dopravu, aby cestujici v teto době nemuseli jezdit "dobytcakem". A i když jsme jeli smerem Summerau pouze dvě osoby, měli by mit zajem o to aby cestující byli spokojeni a řádně informovani, ne ponechani svému osudu.
Chtěla bych věřit že dojde k nápravě a nebudu se muset stydět, ze jezdim s českými drahami.
S pozdravem A. MUSILOVA


Požadované řešení

Náhradni autobusova doprava řádně organizována, aby cestující byli usazeni do správného a současné době odpovidajiciho dopravniho prostredku, ktery je smerovan do zahraničí .
Aby České dráhy nebyly pro ostudu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2021 12:31, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.