Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#5304Ztracení čísla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

28 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2014, před 10 lety

jaromír Miksa

Znění stížnosti

dobrý de.Skončila mi paušální smlouva a chtěl jsem přejít na twist.Od 19,11,2014.Prý byla nějaká modernizace linek ale moje číslo prý omylem asi vypadlo a hlásí se jako neexistující.Asi 6* jsem žádal vysvětlení ale slyšel jsem jen-bude se to řešit ale nemůžeme vám pomoc.Ale účty zasílaqjí pořád.Já kvůli tomu jako řemeslní přišel o zakázky a práci ale nikoho to nezajímá.Pouze slyším že se omlouvají.Ale aby s tím něco udělali to nemají zájem.Už to trvá 40dní a nic.A mě dochází trpělivost.Po 8 letech prostě ztratí číslo a nic se neděje.Hlavně plat.


Požadované řešení

Nějaká kompenzace ale ne že mi nabídnou 200kč kreditu zdarma.Já přišel jako řemeslník o daleko větší peníze a nakonec vlastně i o práci před vánocema


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2014 14:23, před 10 lety

Pokud nebylo možné využít službu vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně podnikatele poskytujícího službu, je tento povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu. Reklamaci doporučujeme zaslat písemně, nebo si vyžádat její potvrzení. Podnikatel poskytující službu elektronických komunikací není dle zákona o elektronických komunikacích povinen nahradit jejím uživatelům škodu, která jim vznikne v důsledku přerušení služby nebo vadného poskytnutí služby.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2015 13:43, před 10 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.