Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dobrý de.Skončila mi paušální smlouva a chtěl jsem přejít na twist.Od 19,11,2014.Prý byla nějaká modernizace linek ale moje číslo prý omylem asi vypadlo a hlásí se jako neexistující.Asi 6* jsem žádal vysvětlení ale slyšel jsem jen-bude se to řešit ale nemůžeme vám pomoc.Ale účty zasílaqjí pořád.Já kvůli tomu jako řemeslní přišel o zakázky a práci ale nikoho to nezajímá.Pouze slyším že se omlouvají.Ale aby s tím něco udělali to nemají zájem.Už to trvá 40dní a nic.A mě dochází trpělivost.Po 8 letech prostě ztratí číslo a nic se neděje.Hlavně plat.
Nějaká kompenzace ale ne že mi nabídnou 200kč kreditu zdarma.Já přišel jako řemeslník o daleko větší peníze a nakonec vlastně i o práci před vánocema
|
Tweet |
Pokud nebylo možné využít službu vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně podnikatele poskytujícího službu, je tento povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu. Reklamaci doporučujeme zaslat písemně, nebo si vyžádat její potvrzení. Podnikatel poskytující službu elektronických komunikací není dle zákona o elektronických komunikacích povinen nahradit jejím uživatelům škodu, která jim vznikne v důsledku přerušení služby nebo vadného poskytnutí služby.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.