Počet nahlášených stížností: | 377 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
nákup přes e-shop, platba platební kartou, zboží zaplaceno dopředu
objednávka č. 2147456 ze dne 5.10.2021
Dobrý den, právě jsme přijali objednávku č. 2147456 a zasíláme platební údaje. Jakmile nám dorazí platba, budete o tom informováni emailem. 5. 10. 2021 Vaše objednávka: 2147456 Děkujeme za Váš nákup! Objednávku jsme v pořádku přijali. O zpracování Vás budeme dále informovat e-mailem. Během pár minut by Vám měl dorazit email o úspěšném přijetí platby, pokud platba kartou proběhla bez problému. Pokud Vám email o přijetí platby nedorazí do hodiny, ozvěte se nám a my platbu prověříme. Na každou objednávku se vztahuje záruka spokojenosti, která chrání práva zákazníka a dodává nadstandardní záruku na Vaši objednávku 2147456. Shrnutí objednávky Detail objednávky Způsob platby: MasterCard ********5196 Doručovací adresa: Jana Černá 1Buková u Příbramě 171 26223 Buková u Příbramě Na co se můžete těšit Dámský luxusní kabát Anna - Grey, L Barva: Grey, Velikost: L 1 759 Kč Maska na spaní v různých barvách - Grey Color: Grey 1 79 Kč Peněženka na karty a doklady - green Color: green 1 149 Kč Dávkovač na léky 7 dní 1 169 Kč Poštovné Pojištění zásilky Balné Suma celkem ZDARMA 39 Kč 19 Kč 1 214 Kč Důležité informace Nebojte se nás zeptat Pokud máte jakékoliv dotazy ke své objednávce, odpovězte na tento e-mail, jsme tu pro vás každý všední den od 8:00 do 18:00.Potvrzujeme, že jsme obdrželi platbu Právě jsme přijali Vaši platbu! Děkujeme za Vaši důvěu a jsme rádi, že se přidáte k našim zákazníkům. 5. 10. 2021 Vaše objednávka: 2147456 Platbu jsme v pořádku přijali Děkujeme za Vaší důvěru. Milý zákazníku, velice si vážíme Vaší důvěry a moc nás těší, že se přidáte k dalším více než 100 000 spokojeným zákazníkům. Vaše objednávka bude odeslána co nejrychleji do jen dokážeme. V příštím emailu obdržíte potvzení o odeslání objednávky. Máme pro Vás dárek k dalšímu nákupu Až si budete chtít udělat radost příště, stačí vložit slevový kód "DAREK20" v košíku a rázem celý Váš nákup zlevní o 20%. Dodací adresa Způsob platby Jana Černá 1Buková u Příbramě 171 26223 Buková u Příbramě MasterCard ********5196 Na co se můžete těšit Dámský luxusní kabát Anna - Grey, L Barva: Grey, Velikost: L 1 759 Kč Maska na spaní v různých barvách - Grey Color: Grey 1 79 Kč Peněženka na karty a doklady - green Color: green 1 149 Kč Dávkovač na léky 7 dní 1 169 Kč Poštovné Pojištěná zásilka Balné Suma celkem 0 Kč 39 Kč 19 Kč 1 214 Kč
vrácení peněz
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.