Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.Dne 3.9.21 jsem podávala 2 balíky pošta Brno a posílala jsem to do Přerova kamarádce.Jednalo se o keramiku,dala jsem křehké zboží.Jí to došlo cca za 3 dni a v dezolátním stavu.Vše rozbité prostě katastrofa.Tak druhý den to šla reklamovat,ale měla trošku problém,že to měla ten den přijít ukázat.Ale nakonec sepsali reklamaci a poslala se sepsaná reklamace do PRAHY.No a ty vše zamítly,že reklamace je pouze do 24 h a tím pádem se to neuznává,pak že nebylo vše tak jak má být čili zboží bylo špatně zabalené.Ale není to pravda,bylo to zabalené v bublinkové fólii a ještě proložené papírem.Nelíbí se mi jednání POŠTY.Děkuji Šafaříková Marie
keramika stará 50 let
Prosím o zjednání nápravy a vrácení peněz.
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. stanoví následující podmínky pro uplatnění reklamace dodané zásilky s poškozením: Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.