Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
chci se zeptat zda může telefonní operátor (konkrétně O2), u kterého mám paušál na volání "lustrovat" čísla na která volám a pak se mě telefonicky dotazovat, proč jsem volala na to a to servisní středisko a zjišťovat jak jsem se službami, poskytovanými jinými providery, spokojená? Toto se stalo v pondělí 15.12.2014 kolem desáté hodiny.
Já s tímhle postupem nesouhlasím a vůbec mi vadí, že se mi někdo hrabe ve volaných číslech a zjišťuje proč jsem na ně volala. Bohužel vůbec se dovolat někoho u Telefonica O2 je velice složité, proto se dotazuji vás.
V případě, že dotaz nespadá pod vaši kompetenci, prosím o nasměrování na koho se mám s tímto obrátit.
15.12.2014 kolem desáté hodiny volal operátor
Já s tímhle postupem nesouhlasím a vůbec mi vadí, že se mi někdo hrabe ve volaných číslech a zjišťuje proč jsem na ně volala.
|
Tweet |
Z povahy činnosti společnosti je zřejmé, že probíhá zpracování těchto údajů. Ochrana osobních údajů je upravena částečně v zákoně o elektronických komunikacích, který ve zbytku odkazuje na zákon o ochraně osobních údajů. Dozor v oblasti ochrany osobních údajů vykonáva Úřad pro ochranu osobních údajů. Nakládání s provozními údaji je upraveno v § 90 zákona o elektronických komunikacích. Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací může pro účely marketingu služeb elektronických komunikací nebo pro poskytování služeb s přidanou hodnotou zpracovávat provozní údaje pouze v rozsahu a v trvání nezbytném pro tyto služby nebo marketing, , pokud k tomu dal předem souhlas účastník nebo uživatel, ke kterému se údaje vztahují. Účastník nebo uživatel může svůj souhlas se zpracováním provozních údajů kdykoliv odvolat. Tutu část kontroluje Český telekomunikační úřad.
V tomto případě záleží, zda zpracování osobních a provozoních údajů proběhlo v souladu s všeobecnými podmínkami, které tvoří součást smlouvy. Tato problematika je upravena v čl. 6 všeobecných obchodních podmínek. Spotřebitelka může odejmout souhlas s pokytováním těchto údajů pro účely marketingu.
Zpětnou vazbu si může vyžádat např. i subjekt, který byl osloven přímo spořebitelkou.
Pěkný den,
standardně k vámi uvedenému "lustrování" nedochází. Ke zpětnému kontaktování může docházet v případě, že dojde k volání na jednu ze zákaznických linek naší společnosti. Jedná se o zpětné volání v návaznosti na zpětnou vazbu, jak jste byla se zákaznickým servisem spokojena. Mohu vás tedy poprosit o sdělení bližších informací, včetně vašeho telefonního čísla?
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media
O2 Česká republika
Bohužel se tak nestalo u vámi popisovaného případu, ale šlo o jiná čísla, která s vaší společností nesouvisí. Tel. číslo vám ráda pošlu, pokud mi sdělíte e-mail, sem jej vkládat nechci.
Hezký den,
všechny podrobnosti včetně vašeho telefonního čísla a volaného čísla nám prosím zašlete přímo zde: www.o2guru.cz/guru. Rádi vše prověříme.
S pozdravem
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
zaslala jsem vám požadované přes odkaz
Vážená paní Grösslová,
k vašemu dotazu sdělujeme, že společnost O2 Czech Republic a.s. po zlepšení pokrytí vaší lokality novou technologií nejrychlejšího připojení k vysokorychlostnímu internetu, přistoupila k telefonickému informování zákazníků v dané lokalitě o tomto zlepšení.
Toto bylo i cílem telefonického kontaktu. Nemůžeme vyloučit individuální pochybení našeho pracovníka, který neměl k dispozici podrobnosti týkající se vašich provozních údajů. Není vyloučeno, že využil informace z veřejně dostupných či vlastních zdrojů o technických problémech konkurence, ale konkrétní podrobnosti ohledně vašeho volání neměl a ani nemohl mít. V žádném případě nemohl tedy vaše hovory ani „lustrovat“. Jeho případné tvrzení by bylo zjevně nepravdivé.
V naší společnosti probíhá zpracování provozních a lokalizačních údajů výlučně v souladu s příslušnými ustanoveními zákona o elektronických komunikacích a dalších předpisů.
S přáním hezkého dne
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
děkuji za neuspokojivou odpověď, s kterou se obrátím na ČTÚ, jelikož osoba, která mi volala jasně uvedla, že vidí, že jsem volala na tel. čísla.