Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#5305Lustrování volaných čísel telefonním operátorem

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

27 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2014, před 10 lety

Petra Grösslová

Znění stížnosti

Dobrý den,

chci se zeptat zda může telefonní operátor (konkrétně O2), u kterého mám paušál na volání "lustrovat" čísla na která volám a pak se mě telefonicky dotazovat, proč jsem volala na to a to servisní středisko a zjišťovat jak jsem se službami, poskytovanými jinými providery, spokojená? Toto se stalo v pondělí 15.12.2014 kolem desáté hodiny.

Já s tímhle postupem nesouhlasím a vůbec mi vadí, že se mi někdo hrabe ve volaných číslech a zjišťuje proč jsem na ně volala. Bohužel vůbec se dovolat někoho u Telefonica O2 je velice složité, proto se dotazuji vás.

V případě, že dotaz nespadá pod vaši kompetenci, prosím o nasměrování na koho se mám s tímto obrátit.


Produkt

15.12.2014 kolem desáté hodiny volal operátor


Požadované řešení

Já s tímhle postupem nesouhlasím a vůbec mi vadí, že se mi někdo hrabe ve volaných číslech a zjišťuje proč jsem na ně volala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2015 11:27, před 10 lety

Z povahy činnosti společnosti je zřejmé, že probíhá zpracování těchto údajů. Ochrana osobních údajů je upravena částečně v zákoně o elektronických komunikacích, který ve zbytku odkazuje na zákon o ochraně osobních údajů. Dozor v oblasti ochrany osobních údajů vykonáva Úřad pro ochranu osobních údajů. Nakládání s provozními údaji je upraveno v § 90 zákona o elektronických komunikacích. Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací může pro účely marketingu služeb elektronických komunikací nebo pro poskytování služeb s přidanou hodnotou zpracovávat provozní údaje pouze v rozsahu a v trvání nezbytném pro tyto služby nebo marketing, , pokud k tomu dal předem souhlas účastník nebo uživatel, ke kterému se údaje vztahují. Účastník nebo uživatel může svůj souhlas se zpracováním provozních údajů kdykoliv odvolat. Tutu část kontroluje Český telekomunikační úřad.

V tomto případě záleží, zda zpracování osobních a provozoních údajů proběhlo v souladu s všeobecnými podmínkami, které tvoří součást smlouvy. Tato problematika je upravena v čl. 6 všeobecných obchodních podmínek. Spotřebitelka může odejmout souhlas s pokytováním těchto údajů pro účely marketingu.

Zpětnou vazbu si může vyžádat např. i subjekt, který byl osloven přímo spořebitelkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.1.2015 11:51, před 10 lety

Pěkný den,
standardně k vámi uvedenému "lustrování" nedochází. Ke zpětnému kontaktování může docházet v případě, že dojde k volání na jednu ze zákaznických linek naší společnosti. Jedná se o zpětné volání v návaznosti na zpětnou vazbu, jak jste byla se zákaznickým servisem spokojena. Mohu vás tedy poprosit o sdělení bližších informací, včetně vašeho telefonního čísla?
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media
O2 Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.1.2015 14:44, před 10 lety


Petra Grösslová

Bohužel se tak nestalo u vámi popisovaného případu, ale šlo o jiná čísla, která s vaší společností nesouvisí. Tel. číslo vám ráda pošlu, pokud mi sdělíte e-mail, sem jej vkládat nechci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.1.2015 19:54, před 10 lety

Hezký den,

všechny podrobnosti včetně vašeho telefonního čísla a volaného čísla nám prosím zašlete přímo zde: www.o2guru.cz/guru. Rádi vše prověříme.

S pozdravem

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.1.2015 20:10, před 10 lety


Petra Grösslová

zaslala jsem vám požadované přes odkaz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.1.2015 09:14, před 10 lety

Vážená paní Grösslová,

k vašemu dotazu sdělujeme, že společnost O2 Czech Republic a.s. po zlepšení pokrytí vaší lokality novou technologií nejrychlejšího připojení k vysokorychlostnímu internetu, přistoupila k telefonickému informování zákazníků v dané lokalitě o tomto zlepšení.
Toto bylo i cílem telefonického kontaktu. Nemůžeme vyloučit individuální pochybení našeho pracovníka, který neměl k dispozici podrobnosti týkající se vašich provozních údajů. Není vyloučeno, že využil informace z veřejně dostupných či vlastních zdrojů o technických problémech konkurence, ale konkrétní podrobnosti ohledně vašeho volání neměl a ani nemohl mít. V žádném případě nemohl tedy vaše hovory ani „lustrovat“. Jeho případné tvrzení by bylo zjevně nepravdivé.
V naší společnosti probíhá zpracování provozních a lokalizačních údajů výlučně v souladu s příslušnými ustanoveními zákona o elektronických komunikacích a dalších předpisů.

S přáním hezkého dne


Anna Typovská

Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.1.2015 09:46, před 10 lety


Petra Grösslová

Dobrý den,
děkuji za neuspokojivou odpověď, s kterou se obrátím na ČTÚ, jelikož osoba, která mi volala jasně uvedla, že vidí, že jsem volala na tel. čísla.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.