Počet nahlášených stížností: | 718 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 16 |
Ve středu mi byl dodán balíček platba na dobírku ve výši 2.076,- Kč která byla placená kartou a v balíčku měly být dvoje hodinky Model W26 a sluchátka TS - D12 a pouzdro s nůžky, ale byly tam jenom jedny hodinky a jedny sluchátka a pouzdro s nůžky, takže chybí jedny hodinky a sluchátka a není jak se s nimi kontaktovat protože na balíčku není tel. číslo a ani žádná adresa je tam jenom P.P.BOX 13 600 10 Depo Brno 71
a tak není jak se s nimi domluvit.
Věřím, že jde jenom o omyl a doufám, že se to napraví.
Děkuji za pomoc
Švácha
hodinky Model - W26 sluchátka TS-D13 SIMPLE
poslání nedodaného zboží nebo vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.