Počet nahlášených stížností: | 129 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
03.05.2020 JSEM SI MOTOROVOU PILOU PORANIL PALEC LHK,DEVASTUJICÍ PORANĚNÍ, PŘETĚTÍ FLEXORU PALCE.MÁM PERESTEZIE NA DLAŇOVÉ STRANĚ PALCE, OSLABENÝ ÚCHOP V ZIMĚ PALEC MRZNE A NEROSTE NEHET.
DLE EMG VFERIFIKOVANA SENZITIVNÍ V.S. POTRAUMATICKA LEZE VLÁKEN N. MEDIANUS PRO PALEC V LEVO. UPLATŇOVAL JSEM U GENERALI ČESKÉ POJIŠŤOVNY TRVALÉ NÁSLEDKY, KDE MI BYLO POJIŠŤOVNOU ODPOVĚZENO, ŽE MI VYPLATÍ POJISTNÉ PLNĚNÍ Z TRVALÝCH NÁSLEDKŮ OD 0,1 Z ČÁSTKY 300 TIS. , VE SMLOUVĚ Č.0112390034 MÁM POJIŠTĚNÉ TAKY TRVALÉ NÁSLEDKY OD 10 PROCENT POŠKOZENÍ TĚLA A TO Z ČÁSTKY 1 000 000kČ. Uznali mi 5 % z položka 134 - porucha úchopové funkce palce A 4% POLOŽKA 207 - TRAUMATICKÁ PORUCHA 4 % - CELKEM MÁM TEDY UZÁNO 9%, TAK ABY POJIŠŤOVNA NEMUSELA PLNIT Z TRVALÝCH NÁSLEDKŮ OD 10 PROCENT. PALEC MI NESLOŽÍ, TAK JAK MÁ JE OSLABENÝ A NEUDĚLÁM S NÍM NIC CO PŘED NEHODOU. ČÁSTKA 27 000 mi nepřijde jako adekvátní. Pojistnou smlouvu mám proto, aby mě chránila když se mi stane něco vážnějšího a teď když se mi před rokem něco stalo, tak pojišťovna uzná pouze 9%,aby nemusela plnit z vyšší částky trvalých následků od 10%.
variabilní životní pojištění č.0112390034
Nesouhlasím s vyřešením pojistné události a přiznáním pouze 9 % poškození těla z trvalých následků.(Požaduji revizi pojistného plnění ) Nebylo poskytnuto pojistné plnění z trvalých následků z druhé složky trvalých následků od 10%, dle poškození palce a nefunkčnosti je 9% neadekvátní.Žádám posudkového lékaře o znovu prozkoumání lekářských zpráv poškození palce...
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem pojišťovny, má možnost podat proti tomuto postupu stížnost. Stížnosti se doručují na adresu pojistitele Česká pojišťovna a.s., P. O. BOX 305, 659 05 Brno a vyřizují se písemnou formou, pokud se strany nedohodnou jinak. Nereaguje-li pojišťovna na stížnost nebo ji zamítne, může se spotřebitel obrátit i na Českou národní banku, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, která je orgánem dohledu nad pojišťovnictvím.
V případě, že se jednalo o životní pojištění, k mimosoudnímu řešení sporů mezi spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou nebo obmyšleným) a pojišťovnou je příslušný finanční arbitr. Finančního arbitra lze kontaktovat na adrese: Kancelář finančního arbitra, Legerova 1581/69, 110 00 Praha 1. Více informací naleznete na www.financniarbitr.cz.
Průvodce podáním návrhu je možné vyhledat na následujících webových stránkách www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html. Finanční arbitr musí rozhodnout do 90 dnů od shromáždění všech podkladů nutných pro rozhodnutí. Tato lhůta může být maximálně prodloužena o dalších 90 dnů. Řízení není zpoplatněno, proto spolu s návrhem není třeba hradit žádný poplatek.
Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před finančním arbitrem je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.
Vážený pane Skořepo,
děkujeme za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření celé záležitosti.
S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.
S pozdravem
Kancelář ombudsmana
Generali Česká pojišťovna a.s.
Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@generaliceska.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Generali Česká pojišťovna a.s., Kancelář ombudsmana, P.O.Box 305, 659 05 Brno.
Dobrý den,
děkuji. Budu tedy čekat na Vaše vyjádření....
S pozdravem
Milan Skořepa
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.