Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:129
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#53059VÝPLATA POJISTNÉHO PLNĚNÍ Z TRVALÝCH NÁSLEDKŮ

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
08.10.2021, před 3 lety

Milan Skořepa

Znění stížnosti

03.05.2020 JSEM SI MOTOROVOU PILOU PORANIL PALEC LHK,DEVASTUJICÍ PORANĚNÍ, PŘETĚTÍ FLEXORU PALCE.MÁM PERESTEZIE NA DLAŇOVÉ STRANĚ PALCE, OSLABENÝ ÚCHOP V ZIMĚ PALEC MRZNE A NEROSTE NEHET.
DLE EMG VFERIFIKOVANA SENZITIVNÍ V.S. POTRAUMATICKA LEZE VLÁKEN N. MEDIANUS PRO PALEC V LEVO. UPLATŇOVAL JSEM U GENERALI ČESKÉ POJIŠŤOVNY TRVALÉ NÁSLEDKY, KDE MI BYLO POJIŠŤOVNOU ODPOVĚZENO, ŽE MI VYPLATÍ POJISTNÉ PLNĚNÍ Z TRVALÝCH NÁSLEDKŮ OD 0,1 Z ČÁSTKY 300 TIS. , VE SMLOUVĚ Č.0112390034 MÁM POJIŠTĚNÉ TAKY TRVALÉ NÁSLEDKY OD 10 PROCENT POŠKOZENÍ TĚLA A TO Z ČÁSTKY 1 000 000kČ. Uznali mi 5 % z položka 134 - porucha úchopové funkce palce A 4% POLOŽKA 207 - TRAUMATICKÁ PORUCHA 4 % - CELKEM MÁM TEDY UZÁNO 9%, TAK ABY POJIŠŤOVNA NEMUSELA PLNIT Z TRVALÝCH NÁSLEDKŮ OD 10 PROCENT. PALEC MI NESLOŽÍ, TAK JAK MÁ JE OSLABENÝ A NEUDĚLÁM S NÍM NIC CO PŘED NEHODOU. ČÁSTKA 27 000 mi nepřijde jako adekvátní. Pojistnou smlouvu mám proto, aby mě chránila když se mi stane něco vážnějšího a teď když se mi před rokem něco stalo, tak pojišťovna uzná pouze 9%,aby nemusela plnit z vyšší částky trvalých následků od 10%.


Produkt

variabilní životní pojištění č.0112390034


Požadované řešení

Nesouhlasím s vyřešením pojistné události a přiznáním pouze 9 % poškození těla z trvalých následků.(Požaduji revizi pojistného plnění ) Nebylo poskytnuto pojistné plnění z trvalých následků z druhé složky trvalých následků od 10%, dle poškození palce a nefunkčnosti je 9% neadekvátní.Žádám posudkového lékaře o znovu prozkoumání lekářských zpráv poškození palce...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2021 10:51, před 3 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem pojišťovny, má možnost podat proti tomuto postupu stížnost. Stížnosti se doručují na adresu pojistitele Česká pojišťovna a.s., P. O. BOX 305, 659 05 Brno a vyřizují se písemnou formou, pokud se strany nedohodnou jinak. Nereaguje-li pojišťovna na stížnost nebo ji zamítne, může se spotřebitel obrátit i na Českou národní banku, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, která je orgánem dohledu nad pojišťovnictvím.

V případě, že se jednalo o životní pojištění, k mimosoudnímu řešení sporů mezi spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou nebo obmyšleným) a pojišťovnou je příslušný finanční arbitr. Finančního arbitra lze kontaktovat na adrese: Kancelář finančního arbitra, Legerova 1581/69, 110 00 Praha 1. Více informací naleznete na www.financniarbitr.cz.

Průvodce podáním návrhu je možné vyhledat na následujících webových stránkách www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html. Finanční arbitr musí rozhodnout do 90 dnů od shromáždění všech podkladů nutných pro rozhodnutí. Tato lhůta může být maximálně prodloužena o dalších 90 dnů. Řízení není zpoplatněno, proto spolu s návrhem není třeba hradit žádný poplatek.

Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před finančním arbitrem je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.10.2021 11:11, před 3 lety

Vážený pane Skořepo,

děkujeme za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření celé záležitosti.

S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.

S pozdravem

Kancelář ombudsmana
Generali Česká pojišťovna a.s.

Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@generaliceska.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Generali Česká pojišťovna a.s., Kancelář ombudsmana, P.O.Box 305, 659 05 Brno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.10.2021 11:27, před 3 lety


Milan Skořepa

Dobrý den,
děkuji. Budu tedy čekat na Vaše vyjádření....

S pozdravem

Milan Skořepa

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2022 15:28, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2022 10:47, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.