Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53061Dřívější odjezd vlaku a nepřítomnost průvodčího na nástupišti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.10.2021, před 3 lety

Kateřina Hanzalová

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěla bych podat stížnost na strojvůdce a průvodčího, kteří obsluhovali vlak dne 8.10. 2021 s odjezdem 6:46 z Tišnova směr Brno. Došla jsem se synem v 6:45 na nástupiště a cvikala si jízdenku, vlak měl otevřené dveře, ale nikde nebyl žádný průvodčí. Bez písknutí se dveře zavřeli a vlak odjel. Mezitím přišlo na nástupiště dalších šest lidí, kterým byly zavřeny dveře těsně před nastoupením. Můj mobil mi ukazoval 6:45. Při odchodu jsme na schodech na nástupiště potkali další lidi spěchající na tento vlak. Proto si stěžuji, že vlak odjel dříve, než je v jízdním řádu.
Dále si stěžuji, že na nástupišti nebyl přítomen průvodčí vlaku a tudíž zde nikdo nezajišťoval bezpečnost při nastupování do vlaku. Jsem velmi ráda, že jsem nedošla na nástupiště o pár vteřin dříve, protože bych mohla skončit skřípnutá ve dveřích vlaku, které nikdo nekontroloval a zda nastupují lidé či nikoliv. Prosím proveďte opatření, aby se daná situace již neopakovala.


Požadované řešení

Prosím proveďte opatření, aby se daná situace již neopakovala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2021 09:35, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.