Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, chtěla bych podat stížnost na strojvůdce a průvodčího, kteří obsluhovali vlak dne 8.10. 2021 s odjezdem 6:46 z Tišnova směr Brno. Došla jsem se synem v 6:45 na nástupiště a cvikala si jízdenku, vlak měl otevřené dveře, ale nikde nebyl žádný průvodčí. Bez písknutí se dveře zavřeli a vlak odjel. Mezitím přišlo na nástupiště dalších šest lidí, kterým byly zavřeny dveře těsně před nastoupením. Můj mobil mi ukazoval 6:45. Při odchodu jsme na schodech na nástupiště potkali další lidi spěchající na tento vlak. Proto si stěžuji, že vlak odjel dříve, než je v jízdním řádu.
Dále si stěžuji, že na nástupišti nebyl přítomen průvodčí vlaku a tudíž zde nikdo nezajišťoval bezpečnost při nastupování do vlaku. Jsem velmi ráda, že jsem nedošla na nástupiště o pár vteřin dříve, protože bych mohla skončit skřípnutá ve dveřích vlaku, které nikdo nekontroloval a zda nastupují lidé či nikoliv. Prosím proveďte opatření, aby se daná situace již neopakovala.
Prosím proveďte opatření, aby se daná situace již neopakovala.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.