Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#5307Reklamace - kdo má pravdu?

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 12 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2014, před 10 lety

Pavel Šenkeřík

Znění stížnosti

Potvrzení přijetí reklamace ( ZE DNE 13.11.2014)
Vážený Zákazníku,
potvrzujeme, že jsme dnes úspěšně přijali zboží 589717 Aligator V550 Senior, stolní nabíječka, červený z Vaší reklamace č. 2600156889.
Zákonná 30denní lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet dnem následujícím po uplatnění reklamace, pokud jste zboží zakoupili jako spotřebitel.
V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku, neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
Pro případnou komunikaci v rámci reklamačního řízení používejte prosím číslo reklamace, které je 2600156889.



( ZE DNE 14.12.2014 )

Jelikož jste nedodrželi zákonnou lhůtu na vyřízení reklamace žádám o následující :
1.) Dodání nového zboží tj. telefonu nejpozději do 19.12.2014. Reklamovaný je považován za neopravitelný.
2.) Nebo vrácení pořizovací částky peněz za tento už podruhé reklamovaný telefon , peníze odeberu nejpozději 19.12.2014 na vaší pobočce ve Zlíně.

Dále se mně jako zákazníkovi vůbec nelíbí, že nejste schopni zaslat nějakou informaci. Pokud jsem tuto chtěl získat sám protelefonoval jsem
několik desítek minut a korun, abych se vždy dozvěděl, od automatu, že všichni mají hodně práce a zahrála mně muzika.
Pokud máte nějaký dotazník „ Spokojenosti zákazníků „ rád vám ho vyplním.
Žádám o rychlou odpověď.

Šenkeřík


P.S.
Následky nesplnění lhůty
Následky nesplnění lhůty pro vyřízení reklamace řeší poslední věta výše uvedeného paragrafu. Je zde ustanovena právní fikce, která určuje spotřebiteli stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou. To dle § 622 občanského zákoníku v praxi znamená, že spotřebitel může požadovat výměnu věci nebo od kupní smlouvy odstoupit (požadovat vrácení peněz).


( ZE DNE 17.12.2014 )

Vážený zákazníku,
právě jsme vyřídili Vaši reklamaci číslo 2600156889 reklamace Vám nebyla uznána a je na cestě k Vám.

Prosíme, vyčkejte na informaci od dopravce, kdy Vám reklamaci doručí.

Přejeme Vám hezký den.

S přátelským pozdravem,

Miroslav Bořil
reklamační oddělení MALL.CZ


( ZE DNE 17.12.2014 )

Následky nesplnění lhůty
Následky nesplnění lhůty pro vyřízení reklamace řeší poslední věta výše uvedeného paragrafu. Je zde ustanovena právní fikce, která určuje spotřebiteli stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou. To dle § 622 občanského zákoníku v praxi znamená, že spotřebitel může požadovat výměnu věci nebo od kupní smlouvy odstoupit (požadovat vrácení peněz).

Pro nedodržení 30-ti denní lhůty pro vyřízení reklamace odstupuji od kupní smlouvy a žádám o vrácení peněz.
Zboží nepřevezmu.
S pozdravem
Pavel Šenkeřík


Požadované řešení

Navrhoval jsem dvě možnosti řešení,nikdo nezavolal, přišel e-mail. Na základě tohoto chci odstoupit od kupní smlouvy a žádám o vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2014 14:13, před 10 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být dle § 19 zákona o ochraně spotřebitele vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.

Počítání času je upraveno v občanském zákoníku v ustanovení § 605 a násl. občanského zákoníku. Lhůta nebo doba určená podle dnů počíná dnem, který následuje po skutečnosti rozhodné pro její počátek. Připadne-li poslední den lhůty na sobotu, neděli nebo svátek, je posledním dnem lhůty dle § 607 občanského zákoníku pracovní den nejblíže následující. V tomto případě připadl poslední lhůty pro vyřízení reklamace na den 13.12, což byla sobota. V souladu se zákonem je tedy nutné určit jako poslední den lhůty pro vyřízení reklamace pondělí 15. 12.

Z výše uvedeného vyplývá, že spotřebitel odstoupil předčasně. Na druhou stranu společnost nevyřídila reklamaci v zákonem stanovené lhůtě a spotřebiteli vzniklo právo na odstoupení k následujícímu dni po uplynutí 30 denní lhůty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.12.2014 10:17, před 10 lety

Vážený pane Šenkeříku, kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz.

Omlouváme se, než jsme od Vás obdrželi potřebné informace, tak jsme zaslali nový výrobek na Vaší adresu.

Samozřejmě nebyla dodržena zákonná 30 denní lhůta. Prosím zboží tedy nepřebírejte a jakmile se nám vrátí zpět na sklad, zašleme peníze na Váš bankovní účet.

Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za pochopení.

Veronika,
Mall.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.12.2014 19:26, před 10 lety


Pavel Šenkeřík

Vážená paní !
Jenom pro upřesnění : Potřebné informace obdrželi Vaši pracovníci dne 13.11.2014 ve Zlíně. Dne 17.12.2014 píše Váš zaměstnanec pan Bořil,
že reklamace nebyla uznána a telefon je odesílán zpět.Předpokládal jsem,
že neopravený,proto jsem informoval pana Bořila , že zásilku nepřevezmu.
Pokud by tento poslal informaci, že telefon je nový,tak si zde dnes
nedopisujeme.
Nakupoval jsem u Vás několikrát, vždy na dobírku. Neznáte můj bankovní
účet. Proto Vás žádám zdvořile o zaslání peněz poukázkou, nebo výplatu
v hotovosti na Vaší pobočce ve Zlíně. Dejte prosím info.
Po převzetí peněz budu tento nepříjemný případ považovat za uzavřený.

S pozdravem

Šenkeřík Pavel

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.12.2014 13:48, před 10 lety

Vážený pane Šenkeříku, kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz.Prosím pokud bych mohla ještě pomoci, obraťte se na mne na emailové adrese overeno@mall.cz.

Veronika,
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.1.2015 17:20, před 10 lety


Pavel Šenkeřík

Vážená paní !
Ano můžete mně pomoci tím, že mne budete informovat kdy a jakým způsobem
mně zašlete peníze.
Naši dnešni komunikaci na emailové adrese overeno@mall.cz přikládám jako
přílohu a nechápu co stále chcete upřesňovat. Máte číslo reklamace,
dále máte vlastní vyjádření ze dne 22.12.2014.

Příloha :

"Seznam Email" napsal:
Vážená paní !
Jaký tedy navrhujete další postup ?
Já jsem svůj požadavek vyjádřil .
S pozdravem
Šenkeřík Pavel




Vážený pane Šenkeříku,
prosím o upřesnění Vaší zprávy.
Krásný den.
S přátelským pozdravem,

Veronika Štěpánovská
zákaznický servis MALL.CZ
http://www.mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2015 10:05, před 10 lety

Prosíme spotřebitele o informaci, v jaké fázi se stížnost nachází a její případné uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2015 09:23, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.