Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:96
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#53070Podhodnocena cena automobilu v rámci odškodnění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 15 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.10.2021, před 3 lety

Klara Kosnovska

Znění stížnosti

Kupni cena auta cca 250000,-, koupeno pred rokem, udržované, zadne zavady. Likvidátor z pojistovny odhadl tezni hodnotu na cca 150000,-, hodnota oprav na aute v autorizovanem servise pod dohledem likvidátora pres 200000,-, coz pojišťovna povazuje za totální likvidaci, protoze hodnota oprav prevysuje odhadnutou trzni hodnotu. Pri totální likvidaci dostaneme místo auta 150000,-, coz vsak v realu trzni hodnotě neodpovídá, protože na trhu takove ani podobne auto s plnou vybavou není mozne sehnat, ceny se stale pohybuji okolo 300000,-, byly bychom na tom ztratni 100000,-. Dle servisu je moznost udelat opravy jen v takove vysi, aby dosahovaly do tech 150000,-, v takovem pripade pojistovna na nahradu oprav přistoupí, dostaneme auto částečně opravene, ale nebude v původním stavu, opravy cca za 60000,- nebudou provedeny. My jako poskozena strana, protoze nejsme vinikem nehody, budeme ve vsech pripadech ochuzeni az o 100000,-. Jak je možné, ze vinik nehody zaplati pojistovne 5000,- spoluucast a tim veškeré naklady pro nej konci a my jako poškozený přijdeme o 100 000,-? Bylo mi doporučeno nesouhlasit s odhadem likvidátora, coz nevim, jak se v takovem případě postupuje a zda je vubec nejaka šance uspět. Abychom nepřišli o auto, nezbývá nam nic jineho nez s částečnou opravou souhlasit, porad ale budeme ve ztrátě tim, ze aniz bychom nehodu zavinili, nedostaneme zpět auto opravene do původního stavu.


Produkt

Náhrada škody při plnění z pojistné události


Požadované řešení

Spravedlivější posouzení hodnoty auta a uznání oprav do původního stavu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2021 16:41, před 3 lety

Rozporovat odhad "likvidátora" rozhodně lze. Vhodným způsobem bude využití soudního znalce. Jestliže reklamace vyjde ve prospěch spotřebitele, může náklady požadovat po podnikateli. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2022 16:11, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2022 10:05, před 3 lety

Společnost se doposud k případu nevyjádřila. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.