Společnost


www.unifashion.cz

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53075Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 26 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.10.2021, před 3 lety

Pavel Madej

Znění stížnosti

Na Vánoce jsem si objednával zboží na tomto eshopu zboží mi do dnešního dne nedorazilo. Několikrát jsem jim volal a bylo mi řečeno že boží je na cestě. Ozvala se mi paní že to podává na policii České republiky někdy v květnu a od té doby se mi také nikdo neozval.


Produkt

Dobrý den, Vážený zákazníku, děkujeme za objednávku, která je v tuto chvíli zpracovávána, pokud chcete objednávku upravit nebo změnit některé údaje, kontaktujte nás prosím. Chcete objednávku doručit do vánoc 22-23.12.2020? Ptáme se z důvodu dodací lhůty 15-30 pracovních dnů. Prosím kontaktujte nás pouze při zájmu o express doručení. V případě nutného doručení do vánoc nabízíme express doručení za poplatek od 170-230 Kč dle volby. Express zásilky zajišťuje služba chcitoteď.cz Ceník express dodání plátny od 16.12.2020: Doručování zásilek po Praze do 60 minut (Express) - 239 Kč! Doručování v den objednání po Praze a doručování do dalších měst Liberec, Mladá Boleslav, Hradec Králové a Pardubice, Brno - 179 Kč! Večerní doručení v den objednání po Praze - 179 Kč! Česka pošta do druhého dne ČR - 182 Kč Toto express doručení se týká také Slovenských zákazníků. Za 8,36 eur! A to pomocí EMS České pošty. Pro express doručení prosíme o email na urgentunifashion@seznam.cz . Zašleme vám fakturu na doplacení a zajistíme odvoz objednávky, se sledovacím číslem.


Požadované řešení

Prosil bych vyřešit uz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2021 13:18, před 3 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2021 10:20, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2022 16:36, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.