Počet nahlášených stížností: | 116 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den chtěl bych vyreklamovat Iphone 6s. Už je to cca měsíc co mi blbne dotyk u Iphonu když mám telefon v kapse tak mi přestane reagovat dotyk a az po 4 a více tvrdého restartování mi dotyk opět funguje. chtěl bych poprosit o další info jak postupovat. Přeji příjemný zbytek dne Mendlík Daniel
Iphone 6s 128GB číslo modelu:MKRQ2LL/A sériové číslo:FFMV51XLGRY4
Reklamace Iphonu 6s
|
Tweet |
Zboží nebo služby se reklamují zásadně u prodejce (§ 2172 občanského zákoníku). Je tak možné činit na jeho pobočkách, ve kterých je nabízený srovnatelný sortiment (§ 19 zákona o ochraně spotřebitele). Pokud to má kupující blíže do záručního servisu, který je uvedený v potvrzení či záručním listu, pak se může obrátit na něj. I servis musí provést opravu ve lhůtě, která je dohodou nebo zákonem určena prodejci.
Reklamovat zboží lze i prostředky umožňujícími dálkovou komunikaci. Lze tedy společnosti oznámit uplatnění nároků z vadného plnění např. skrze kontaktní e-mail. V tomto oznámení je vhodné popsat vady výrobku a navrhnout požadované řešení, lze přiložit i ilustrační video či fotografie vady. Prodávající pak na základě popisu může reklamaci (rovnou) vyhovět, anebo si od spotřebitele zboží vyžádat k posouzení vady. Lhůta v těchto případech běží ode dne uplatnění reklamace prostředkem umožňujícím dálkovou komunikaci; při případné přepravě zboží se lhůta staví po dobu této přepravy.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Dobrý den,
kontaktujte nás prosím na email, který naleznete na daňovém dokladu, s reklamací vám rádi poradíme. Všem, kdo by měli potřebu reklamovat nebo měli jakýkoli problém, stačí napsat na daný e-mail, který pro ten účel uvádíme přímo na fakturu. Odpovídáme během pár hodin, téměř vždy to stihneme do 1 pracovního dne. Naopak odpovědi na tomto portálu nám většinou zaberou delší dobu, protože jsou zde zveřejňovány s několikadenním zpožděním až po odpovědi administrátorem dtestu.
Informace pro případné reklamující: Na tomto portálu nám bohužel ve velkém množství případů píšou lidé, které dle jména v objednávkách nelze vůbec najít a následně se po naší reakci na "stížnost" ani neozvou. Nevíme, kdo takové zprávy píše, ale všem, kdo potřebují řešit skutečný problém, jsme samozřejmě k dispozici. Pokud tedy od nás máte zboží, není problém napsat na e-mail uvedený na faktuře nebo v potvrzení objednávky a spojit se s námi, což je nejrychlejší cesta. Reklamační postup, případně postup pro odstoupení od smlouvy, je u nás naprosto standardní.
Děkujeme stranám za součinnost.
Hodnocení:
Komentář: S firmou kde jsem chtěl telefon poslat jsem se spojil přes e-mail a všechno jsme vyřešili a telefon opět funguje tak jak má takže děkuji za rychlou komunikaci a ochotu. MENDLÍK DANIEL