Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Zakoupila jsem telefon Nokia Lumia.Po 14ti dnech prestal telefon vydavat zvuk - 1. reklamace, za mesic opet telefon prestal vydavat zvuk - 2. reklamce. Po 6ti mesicich jsem si mechanicky poskodila display tlakem - lehce prisednuty v kapse na kameni, bohužel diplejem dolu. Po 11ti mesicich opet prestal telefon vydavat zvuk - 3 reklamace.
Reklamace "nevydavani zvuku" neuznana z duvodu mechanického poskozeni. Na prodejne v Praze Palladiu mi vedouci tvrdi, ze pokud je telefon mechanicky poskozen, automaticky ztracim nárok na jakoukoliv reklamaci, s cimz nesouhlasim, neboť dle mých informaci nelze zamítnout reklamaci, která nesouvisí s mechanickým poškozením aniž by prokázali, že s ní souvisí. Telefon jsem zpět zatím nepřevzala a vedoucí jsem předala nesouhlas s výsledkem reklamace.
Kontaktovala jsem predbezne soudniho znalce, který me sdelil, ze lze rozebranim urcit, zda reklamovana vada souvisi s mechanickym poskozenim displeje. Samozrejme si za to něco uctuje.
Jelikoz ma telefon mechanicky poskozeny display, tak uplne presne netusim, na co mam ze zákona nárok, pokud by reklamce musela dojit az k soudnimu znalci, který by pravdepodobne urcil, ze vada zvuku nesouvisi s praskym displejem.
Mohu s timto znaleckym posudkem zadat vymenu za jiny kus, vymenu za jiny telefon v pripade telefonu, který uz není skladem, vraceni penez nebo opravu vady?
Dekuji
V poradi: vymena zboží za jiny kus, v pripade nedostupnosti zbozi vymena za jiny typ, vraceni penez, oprava vady
|
Tweet |
Pokud není vada důsledkem mechanického poškození, má spotřebitelka právo na její odstranění. Při uplatnění třetí reklamace pro stejnou vadu lze při uplatnění reklamace požadovat výměnu nebo odstoupení od smlouvy. Pokud je telefon mechanicky poškozen, může do úvahy v takovém případě připadat finanční spoluúčast spotřebitele. V tomto případě záleží na rozsahu poškození.
Hezký den,
konkrétní posouzení vady probíhá přímo v autorizovaném servisním středisku, do kterého se telefon zasílá. I přes mechanické poškození je možné telefon reklamovat s tím, že přímo autorizovaný servis posoudí, jestli mechanické poškození mělo nebo nemělo vliv na reklamovanou vadu. Znalecký posudek vyjádření servisu neovlivní.
Jestliže v tuto chvíli reklamace probíhá a vyjádření k poslední reklamaci jste neobdržela, je zapotřebí vyčkat na její vyřešení. Byl na základě vašeho nesouhlasu s vyřízením reklamace na prodejně telefon do autorizovaného servisu zaslán?
V případě, že bude shledáno servisním střediskem, že se jedná o třetí opakovanou vadu stejného typu, máte nárok na odstoupení od smlouvy, a to výměnou zařízení za srovnatelný typ nebo vrácením kupní částky. Nyní bych tedy nepředbíhala a vyčkala na vyjádření servisu.
S přáním hezkého dne
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
reklamace třetí vady byla nakonec O2 uznána, telefon byl vyměněn.
Děkuji
Hezký den,
děkujeme vám za doplnění informací, jak řešení reklamace dopadlo.
S pozdravem
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Vzhledem k výše uvedenému uzavíráme stížnost s dosažením dohody.