Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#5308Neuznaná 3. reklamace stejné vady

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 16 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2014, před 10 lety

Dana Rypáčková

Znění stížnosti

Zakoupila jsem telefon Nokia Lumia.Po 14ti dnech prestal telefon vydavat zvuk - 1. reklamace, za mesic opet telefon prestal vydavat zvuk - 2. reklamce. Po 6ti mesicich jsem si mechanicky poskodila display tlakem - lehce prisednuty v kapse na kameni, bohužel diplejem dolu. Po 11ti mesicich opet prestal telefon vydavat zvuk - 3 reklamace.

Reklamace "nevydavani zvuku" neuznana z duvodu mechanického poskozeni. Na prodejne v Praze Palladiu mi vedouci tvrdi, ze pokud je telefon mechanicky poskozen, automaticky ztracim nárok na jakoukoliv reklamaci, s cimz nesouhlasim, neboť dle mých informaci nelze zamítnout reklamaci, která nesouvisí s mechanickým poškozením aniž by prokázali, že s ní souvisí. Telefon jsem zpět zatím nepřevzala a vedoucí jsem předala nesouhlas s výsledkem reklamace.

Kontaktovala jsem predbezne soudniho znalce, který me sdelil, ze lze rozebranim urcit, zda reklamovana vada souvisi s mechanickym poskozenim displeje. Samozrejme si za to něco uctuje.

Jelikoz ma telefon mechanicky poskozeny display, tak uplne presne netusim, na co mam ze zákona nárok, pokud by reklamce musela dojit az k soudnimu znalci, který by pravdepodobne urcil, ze vada zvuku nesouvisi s praskym displejem.

Mohu s timto znaleckym posudkem zadat vymenu za jiny kus, vymenu za jiny telefon v pripade telefonu, který uz není skladem, vraceni penez nebo opravu vady?

Dekuji


Požadované řešení

V poradi: vymena zboží za jiny kus, v pripade nedostupnosti zbozi vymena za jiny typ, vraceni penez, oprava vady


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2014 10:57, před 10 lety

Pokud není vada důsledkem mechanického poškození, má spotřebitelka právo na její odstranění. Při uplatnění třetí reklamace pro stejnou vadu lze při uplatnění reklamace požadovat výměnu nebo odstoupení od smlouvy. Pokud je telefon mechanicky poškozen, může do úvahy v takovém případě připadat finanční spoluúčast spotřebitele. V tomto případě záleží na rozsahu poškození.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.12.2014 13:53, před 10 lety

Hezký den,

konkrétní posouzení vady probíhá přímo v autorizovaném servisním středisku, do kterého se telefon zasílá. I přes mechanické poškození je možné telefon reklamovat s tím, že přímo autorizovaný servis posoudí, jestli mechanické poškození mělo nebo nemělo vliv na reklamovanou vadu. Znalecký posudek vyjádření servisu neovlivní.
Jestliže v tuto chvíli reklamace probíhá a vyjádření k poslední reklamaci jste neobdržela, je zapotřebí vyčkat na její vyřešení. Byl na základě vašeho nesouhlasu s vyřízením reklamace na prodejně telefon do autorizovaného servisu zaslán?
V případě, že bude shledáno servisním střediskem, že se jedná o třetí opakovanou vadu stejného typu, máte nárok na odstoupení od smlouvy, a to výměnou zařízení za srovnatelný typ nebo vrácením kupní částky. Nyní bych tedy nepředbíhala a vyčkala na vyjádření servisu.

S přáním hezkého dne

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.2.2015 12:52, před 10 lety


Dana Rypáčková

Dobrý den,
reklamace třetí vady byla nakonec O2 uznána, telefon byl vyměněn.
Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.2.2015 13:52, před 10 lety

Hezký den,

děkujeme vám za doplnění informací, jak řešení reklamace dopadlo.

S pozdravem

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2015 11:48, před 10 lety

Vzhledem k výše uvedenému uzavíráme stížnost s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.