Počet nahlášených stížností: | 168 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
[Objednávka č. [GRCZ]****] (7 října, 2021)
Věřím, že vady na výrobku, který jsem já obdržela jsou výjimkou a mám prostě smůlu. Kalimbu mám jako dárek pro dceru, která brzy porodit první dítě.
Potrhany obal by mi tolik nevadil.
Překvapilo mne, že je kovový nosník nakřivo našroubovaný. Nemá to vliv na zvuk???? Nejsem hudebně vzdělaná, tak netuším....
Domnívam se, že je to důvod pro reklamaci. Navíc má výrobek odřeniny na dřevěném tele a na klávesách rez. Po rozbalení byly některé klávesy překřížené.
Děkuji za informaci, jak postupovat. Již jsem se pokoušela kontaktovat mailem, grizlishop.
Jiřina Dejmková
S pozdravem
Jiřína Dejmková
Kalimba
Ráda bych obdržela co nrjdříve výrobek funkční a bez vady...
|
Tweet |
Jestliže zboží nemá požadované vlastnosti nebo je vadné, má spotřebitel právo věc reklamovat.
Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Spotřebitele také chceme upozornit, že provozovatel tohoto e-shopu sídlí na Slovinsku.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem na Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost se doposud k případu nevyjádřila. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.