Společnost


DELUXE WINE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:70
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53084Vinozabavne.cz, deluxewine.cz - storno fa a NEvrácení Kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 25 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.10.2021, před 3 lety

Michaela Nehodová

Znění stížnosti

Od 26. 7. 2021 řeším odstoupení od fa a vrácení Kč. Pavla z vinozabavne.cz 10. 8. 2021 zrušila po několika urgencích opakovanou platbu kartou, zadala požadavek na vrácení -1497 CZK. Fakturu číslo 202150021 zrušila.
Přislíbila, že peníze budou vráceny opět na platební kartu společností GoPay, většinou se to údajně povede během 7 pracovních dnů.
Dnes je 11. 10. 2021 a dosud jsem vrácení Kč nezaznamenala, což je v rozporu s příslibem a podmínkami, které společnost deklaruje. Poslední mnou odeslaný @ urgence je bez reakce. Vzkaz který jsem telefonicky zanechala na tel. č. 228 881 590 u kolegyně také bez reakce. Děkuji za váš čas M. Nehodová


Produkt

bedýnka s vínem - odstoupení od dodávky a žádost o vrácení Kč


Požadované řešení

vrácení -1497 CZK. Faktura číslo 202150021 byla zrušena.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2021 14:35, před 3 lety

Pokud má spotřebitelka na základě smluvního nebo zákonného titulu nárok na vrácení peněz, měla by jí je společnost neprodleně vydat. V opačném případě by totiž zadržovala peníze spotřebitele bez právního důvodu a mohla by se tím dopustit bezdůvodného obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2021 10:25, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2022 16:44, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.