Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53086Jízdenka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.10.2021, před 3 lety

Monika Ráčková

Znění stížnosti

Chtěla jsem si koupit u pana řidiče jízdenku v autobusu číslo 311 směr Pavlovice Letná a on mi odpověděl arogantně že nemá že to není jeho povinnost. Jsem těhotná a slušně jsem ho poprosila řekl ať si koupím jinde.


Produkt

Číslo autobusu 311 směr Pavlovice Letná


Požadované řešení

Slušně chování


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2021 13:27, před 3 lety

Povinnost vydat jízdenku:
Dle smluvních přepravních podmínek společnosti Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s. má spotřebitel (cestující) dle bodu 5.9 možnost zakoupit jízdenku u řidiče. Z toho tedy dle našeho názoru plyne povinnost řidiče jízdenku na žádost cestujícího prodat.

Chování řidiče:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2022 15:29, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.