Společnost


EUROHITY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53099Nevrácení poštovného

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 6 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2021, před 3 lety

Vladimír Gajdoš

Znění stížnosti

Dne 2.7.2021 jsem uplatnil reklamaci výrobku.Tato byla kladně vyřízena
vrácením nového výrobku na mou adresu.Nebyla mi však vráceno poštovné 133.00Kč,které jsem zaplatil. Dne 3.8.2021 na adresu klobouky@eurohity.cz jsem poslal kopii podacího lístku a dokladu o zaplacení s požadavkem o navrácení poštovného.
Uregence na vrácení poštovného poslána 26.8.2021.Obratem mi bylo panem J.F.
sděleno cituji:předal jsem žádost k prověření na finanční oddělení.předpokládám,že začátkem příštího týdne bude věc dořešena.Omlouváme se za prodlení.
Dne 20.9.2021 jsem znovu urgoval navrácení poštovného.Do dnešního dne bez vyrovnání. Hra na mrtvého brouka.

Doufám,že se vám podaří napravit povědomí prodávajícího o zákonu, které chrání kupující.
Přeji dobrý den. Gajdoš Vladimír.


Produkt

vrácení poštovného při zaslání reklamování vadného výrobku


Požadované řešení

Vrácení poštovného.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2021 14:04, před 3 lety

Dle ustanovení § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, je možné požadovat po prodávajícím účelně vynaložené náklady nutné k uplatnění práv z vadného plnění (reklamace), byla-li reklamace uznána jako oprávněná. Mezi tyto náklady patří i poštovné (k zaslání reklamovaného zboží prodejci).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2021 11:08, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2022 15:19, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.