Společnost


Ticketlive PRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

20%
80%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#53105Nevrácení finančních prostředků za zrušený koncert

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2021, před 3 lety

Daniel Toman

Znění stížnosti

Dobrý den, zakoupil jsem 2x vstupné na akci Whitney Houston - hologram, která se měla konat dne 26.3.2020. Společnost "Ticketlive" akci zrušila a od té doby mlčí. Ze stránek společnosti byly odstraněny jakékoliv informace o tomto koncert. Na infolince neustále posloucháme o řešení nového termínu s pořadatelem. Přeji si vrátit peníze.

Můžete mi poradit jak mám postupovat?
Děkuji.
S pozdravem,
Daniel Toman


Produkt

hologram Whitney Houston


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2021 11:18, před 3 lety

Byla-li zrušena původní akce, má spotřebitel nárok na to, aby mu byla vrácena uhrazená cena vstupenky.

Došlo-li ke zrušení akce již před 19. květnem 2020, zákon č. 247/2020 Sb., o některých opatřeních ke zmírnění dopadů epidemie koronaviru označovaného jako SARS CoV-2 na oblast kulturních akcí, se nepoužije. To pro spotřebitele znamená, že mu pořadatel nemůže vnutit voucher na náhradní kulturní akci proti jeho vůli, a spotřebitel má nárok na vrácení peněžních prostředků v přiměřené době po zrušení akce. Ta podle nás činí asi jeden měsíc.

Právo na vrácení peněžních prostředků je možné uplatnit vůči pořadateli akce. Tomu lze zaslat výzvu např. i na adresu sídla.

V případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů se může spotřebitel obrátit na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.10.2021 13:17, před 3 lety

Dobrý den,

my jsme událost zrušit nemohli jelikož nejsme pořadatel události a tím pádem to nespadá do našich kompetencí. Informace jsou takové, že se hledá náhradní termín. Bohužel tím, že se jedná o zahraniční produkci a covidové opatření stále přetrvávají, je celá situace komplikovanější.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2021 12:45, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2021 15:35, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.