Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, zakoupil jsem 2x vstupné na akci Whitney Houston - hologram, která se měla konat dne 26.3.2020. Společnost "Ticketlive" akci zrušila a od té doby mlčí. Ze stránek společnosti byly odstraněny jakékoliv informace o tomto koncert. Na infolince neustále posloucháme o řešení nového termínu s pořadatelem. Přeji si vrátit peníze.
Můžete mi poradit jak mám postupovat?
Děkuji.
S pozdravem,
Daniel Toman
hologram Whitney Houston
Vrácení peněz
|
Tweet |
Byla-li zrušena původní akce, má spotřebitel nárok na to, aby mu byla vrácena uhrazená cena vstupenky.
Došlo-li ke zrušení akce již před 19. květnem 2020, zákon č. 247/2020 Sb., o některých opatřeních ke zmírnění dopadů epidemie koronaviru označovaného jako SARS CoV-2 na oblast kulturních akcí, se nepoužije. To pro spotřebitele znamená, že mu pořadatel nemůže vnutit voucher na náhradní kulturní akci proti jeho vůli, a spotřebitel má nárok na vrácení peněžních prostředků v přiměřené době po zrušení akce. Ta podle nás činí asi jeden měsíc.
Právo na vrácení peněžních prostředků je možné uplatnit vůči pořadateli akce. Tomu lze zaslat výzvu např. i na adresu sídla.
V případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů se může spotřebitel obrátit na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Dobrý den,
my jsme událost zrušit nemohli jelikož nejsme pořadatel události a tím pádem to nespadá do našich kompetencí. Informace jsou takové, že se hledá náhradní termín. Bohužel tím, že se jedná o zahraniční produkci a covidové opatření stále přetrvávají, je celá situace komplikovanější.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.