Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
nevím zda si děláte z lidí legraci nebo jste tak neschopní doručit zásilku. Žádný pokus jste neučinili. V poslední době již podruhé sedím doma na základě vaší informace, že doručíte zásilku. Informaci s určením dne dostávám e-mailem a zároveň SMS. Sedím proto celý den doma a v 15,52 mi přijde SMS, kde mi sdělujete, že pokus o doručení nebyl úspěšný. Nikdo se o žádné doručení nepokoušel. Zvonek nám funguje. Vzhledem k tomu, že je tento scénář v krátké době již podruhé jsou pouze dvě možnosti. Buď je pošta naprosto nekompetentní a neschopná nebo to děláte schválně. Pouze tím provokujete a naštváváte lidi. Nemá každý možnost sedět doma celý den a čekat na to jestli náhodou dodržíte co sami slibujete nebo nikoliv. Doufám, že zítra dovezete zásilku do 12,00 hod. Déle nemohu být doma. Jdu k lékaři, kterého jsem dnes kvůli vámi avízovanému a nedodrženému slibu o dodání zásilky musel odříci.
Frankl A.
prosím dodání v co nejkratším čase. Jedná se o vánoční dárek. Předem avizovat dodání pokud možno s uvedením datumu a přibližného času v rozpětí 2hod.
|
Tweet |
Pokud pošta nedodá Balík do ruky, lze telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma. Informování o uložení zásilky se považuje za splnění povinnosti dodat balík včas. V takovém případě je proto nutné namítnout, že se poštovní doručovatel nepokusil o dodání zásilky. Děje-li se tak opakovaně, podejte stížnost přímo České poště a současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly.
Není-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Reklamaci může odesílatel, ale je nutné doložit podací stvrzenku. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené
osobě.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.