Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Jezdím každý den do práce a zpět vlakem po trase Hradec Králové - Praha a obráceně (nastupuji v Poděbradech). Vlak za poslední 3 měsíce snad ani jednou nepřijel včas. Pravidelně má minimálně 10min zpoždění s tím, že minimálně dalších 10 minut zpoždění nabere za cesty. Každý den tedy chodím do práce s 20 minutovým zpožděním. Toto je naprosto neúnosné a pouhé hlášení vlakovým rozhlasem: “Omlouváme se za zpoždění” nikoho opravdu neuspokojí. To ještě od srpna vzrostla cena jízdného o 30%. Jako za co? Že ČD neposkytují ani zdaleka službu, kterou nabízejí a za kterou si platím nemalou částku? Žádám o kompenzaci a náhradu škody, která mi již dlouhodobě vzniká nespolehlivostí a nekvalitní službou vlaků ČD!
Zpožděné vlaky na každodenní trase
Žádám o kompenzaci a náhradu škody, která mi již dlouhodobě vzniká nespolehlivostí a nekvalitní službou vlaků ČD!
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.