Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 21 |
Stále v řešení: | 8 |
Máme lex voucher do Exim Tours na 66150 Kč
Č 132075125 Zájezd zakoupen 13.2.2020
Když nás nikdo nekontaktoval do konce srpna měli jsme strach abychom o peníze nepřišli. Po zkušeností od kolegy kdy řešil voucher Blue Style kde mu dávali polovinu peněz za zrušení.
Cestovní kancelář jsme museli kontaktovat v srpnu na zákaznické lince kde jsme se moc nedozvěděli. Proto jsme navštívili pobočku Exim Tour Babákova 2390, Praha. Zde nám byly zodpovězené naše dotazy. Voucheru je moc a postupně se snažíme klienty kontaktovat. Pokud voucher nevyužijete tak vám vrátí peníze. Zde jsme na pobočce zájezd kupovali.
V září nás kontaktovali z CK Fischer.
Až 8.10.2021 nám přišli na email 2 x poukaz. Jeden na 30 000 Kč a 36 000 Kč po přečtení podmínek jsme se nestačili divit - Poukaz za benefity lze uplatnit do hodnoty 50 % z konečné ceny zájezdu, maximálně však do výše 20 000 Kč na zájezd.
Jedná se o náhradu poukazu lex voucher kdy jsme zaplatili za zájezd 66150 Kč. Prezentace v mediích panem Petrem Kostkou že budete vracet peníze asi už neplatí.
Po tom co jsme vám bezúročně půjčili 66150 Kč nesouhlasíme s tímto jednáním.
V minulosti jsme u vaší CK Fischer nechali nemalé peníze.
Peníze jste neposlali a ještě po kontaktování zákaznické linky p. Alice Burešové nejen že nic nevěděla ale sdělila že poukaz lze uplatnit max 20 000 Kč. Zájezd jsme kupovali za určitých podmínek, zájezd byl z vaší strany zrušen a vystaven lex voucher.
Takto Vámi nastavené nové podmínky jsou pro nás neakceptovatelné.
Vaše jednání se neslučuje s dobrými mravy a celkové tento přístup není pro zákaznický.
Prosím o vysvětlení a sjednání nápravy.
S pozdravem
Chládková
Vrácení peněz, Čerpaní poukazu na jednou bez omezení.
|
Tweet |
Dopady koronaviru označovaného jako SARS CoV-2 na odvětví cestovního ruchu se zabývá zákon č. 185/2020 Sb., o některých opatřeních na zmírnění dopadů pandemie na odvětví cestovního ruchu. Práva plynoucí z tohoto zákona může uplatnit osoba, jejíž zájezd měl termín zahájení mezi 20. únorem 2020 do 31. srpna 2020.
Jestliže se použije zákon č. 185/2020 Sb., bude mít podnikatel možnost využít tzv. ochrannou dobu. V takovém případě je podnikatel povinen o této skutečnosti informovat spotřebitele a vystavit mu poukaz (voucher) na zájezd nejméně v hodnotě veškerých plateb uhrazených spotřebitelem. Podnikatel má povinnost předat tento poukaz v listinné podobě, v elektronické podobě je to možné pouze v případě, že uzavření smlouvy proběhlo také elektronicky nebo s poukazem v elektronické podobě spotřebitel souhlasil.
Tento poukaz bude mít platnost až do konce ochranné doby, tedy do 31. srpna 2021. Po skončení ochranné doby, a v případě, že spotřebitel nepožádá podnikatele o náhradní zájezd nebo nevyužije jeho nabídky na jiný zájezd obdobné nebo vyšší kvality, je podnikatel povinen vrátit spotřebiteli veškeré uhrazené platby nejpozději do 14 dnů od konce ochranné doby.
V případě, že spotřebitelův zájezd měl být zahájen mimo období 20. února 2020 až 31. srpna 2020, a v případě, že by došlo ke zrušení zájezdu ze strany podnikatele, podnikatel by byl povinen vyplatit zpět veškeré peníze, které za zájezd přijal.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.