Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#53112Zadost o okamzite vymazani osobnich udaju z databaze / Okamzite odstoupení od pripadne smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2021, před 3 lety

Renáta Gzylová

Znění stížnosti

Dobrý den,
tímto Vás žádám o okamžité vymazání všech mých osobních údajů z Vašich databází.
Zároveň odstupuji od případné smlouvy a žádám o okamžité ukončení zasílání případných reklamních nabídek nebo produktů.
Nemám zájem být Vaším registrovaným zákazníkem. Prosím o zaslání potvrzení na email uvedený v objednávce 2110219960 (objednáno 11.10.2021) . Dále žádám o potvrzení, že po obdržení zásilky a zaplacení poštovného 49 Kč nebudu Vaši společnosti nic dlužná.

Děkuji

Renáta G.


Požadované řešení

Zadost o okamzite vymazani osobnich udaju z databaze / Okamzite odstoupení od pripadne smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2021 08:42, před 3 lety

Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického výkladu i ještě před samotným převzetím.

Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Jinými slovy, spotřebitel zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinen jakékoliv zboží odebrat a platit.

Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.10.2021 15:26, před 3 lety

Vážená paní Gzylová,

dovolte mi Vás informovat, že na základě Vaší objednávky ze dne 11.10.2021 jsme odeslali roční balení produktu Vitamín D3 VitaSolaris na Vámi uvedenou adresu, s termínem doručení okolo 14.10.2021. Pohledávka ve výši 49,- Kč je splatná ke dni 29.10.2021. Na Vaši žádost jsme zablokovali zákaznický účet a Vaše osobní údaje předali k výmazu.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2021 14:45, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.12.2021 18:02, před 3 lety


Renáta Gzylová

Hodnocení: