Počet nahlášených stížností: | 116 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobry den
Dne 20.9.2021 jsem u Vás na dobírku zakoupil Samsung Galaxy J5 2016 J510F Dual SIM, černá. Číslo dokladu: FZ2100016485, datum vystavení 17.9.2021. Ale baterka v mobilu nevydrží ani 24hodin. Proto toto zboží reklamuji a žádám o odpověď jak mam v reklamaci dále pokračovat. Děkuji za odpověď.
Hořava Robert
Samsung Galaxy J5 2016 J510F Dual SIM, černá
Vrátit peníze
|
Tweet |
Zboží nebo služby se reklamují zásadně u prodejce (§ 2172 občanského zákoníku). Je tak možné činit na jeho pobočkách, ve kterých je nabízený srovnatelný sortiment (§ 19 zákona o ochraně spotřebitele). Pokud to má kupující blíže do záručního servisu, který je uvedený v potvrzení či záručním listu, pak se může obrátit na něj. I servis musí provést opravu ve lhůtě, která je dohodou nebo zákonem určena prodejci.
Reklamovat zboží lze i prostředky umožňujícími dálkovou komunikaci. Lze tedy společnosti oznámit uplatnění nároků z vadného plnění např. skrze kontaktní e-mail. V tomto oznámení je vhodné popsat vady výrobku a navrhnout požadované řešení, lze přiložit i ilustrační video či fotografie vady. Prodávající pak na základě popisu může reklamaci (rovnou) vyhovět, anebo si od spotřebitele zboží vyžádat k posouzení vady. Lhůta v těchto případech běží ode dne uplatnění reklamace prostředkem umožňujícím dálkovou komunikaci; při případné přepravě zboží se lhůta staví po dobu této přepravy.
Dobrý den,
kontaktujte nás prosím emailem, který naleznete na daňovém dokladu, s reklamací vám rádi poradíme.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.