Společnost


Systém Centre s.r.o.

Počet nahlášených stížností:116
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

83%
17%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#53125Baterie Samsung Galaxy J5

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2021, před 3 lety

Robert Hořava

Znění stížnosti

Dobry den
Dne 20.9.2021 jsem u Vás na dobírku zakoupil Samsung Galaxy J5 2016 J510F Dual SIM, černá. Číslo dokladu: FZ2100016485, datum vystavení 17.9.2021. Ale baterka v mobilu nevydrží ani 24hodin. Proto toto zboží reklamuji a žádám o odpověď jak mam v reklamaci dále pokračovat. Děkuji za odpověď.
Hořava Robert


Produkt

Samsung Galaxy J5 2016 J510F Dual SIM, černá


Požadované řešení

Vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2021 12:57, před 3 lety

Zboží nebo služby se reklamují zásadně u prodejce (§ 2172 občanského zákoníku). Je tak možné činit na jeho pobočkách, ve kterých je nabízený srovnatelný sortiment (§ 19 zákona o ochraně spotřebitele). Pokud to má kupující blíže do záručního servisu, který je uvedený v potvrzení či záručním listu, pak se může obrátit na něj. I servis musí provést opravu ve lhůtě, která je dohodou nebo zákonem určena prodejci.

Reklamovat zboží lze i prostředky umožňujícími dálkovou komunikaci. Lze tedy společnosti oznámit uplatnění nároků z vadného plnění např. skrze kontaktní e-mail. V tomto oznámení je vhodné popsat vady výrobku a navrhnout požadované řešení, lze přiložit i ilustrační video či fotografie vady. Prodávající pak na základě popisu může reklamaci (rovnou) vyhovět, anebo si od spotřebitele zboží vyžádat k posouzení vady. Lhůta v těchto případech běží ode dne uplatnění reklamace prostředkem umožňujícím dálkovou komunikaci; při případné přepravě zboží se lhůta staví po dobu této přepravy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.10.2021 07:48, před 3 lety

Dobrý den,
kontaktujte nás prosím emailem, který naleznete na daňovém dokladu, s reklamací vám rádi poradíme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2021 12:43, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 16:51, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.