Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
DObrý den
20.9 Jsem poslal na vrácení žárovky-blikají což nemají dělat.. je to do auta do světlometů.
Podle jejich webu to mělo být přímo na mé auto, ale někde je chyba.
Podle mě to kupuji z Číny a přeprodáváji to..
Vrátil jsem to do 14ti dnů přes zásilkovnu..
Vracel jsem to jako vrátit zboží ne jako reklamovat..
A zatím nemám žádné vyjádření ani peníze zpět..
Prý je to bráno jako reklamace, ale já dal pouze vrátit zboží.
koupil jsem přes jejich stránky.
Produkt:
1×
Autožárovky LED H15 model X7B 2 ks
2 390 Kč
Bliká,nesviti na parkovackach, dálky funguji ale to je vše..
Vrátit peníze.
Autožárovky LED H15 model X7B 2 ks
Vrátit peníze ! Jsou to podvodníci.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Odstoupit od kupní smlouvy může spotřebitel i v případě, že zboží dorazilo poškozené. Stejně tak nezáleží na tom, zda zboží již rozbalil či vyzkoušel.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.