Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 29.11.2014 jsem objednala a převodem zaplatila zboží v částce 729 Kč (č. objednávky 09486587). Dosud mi nebylo dodané. Na e-mailové urgence nereagují, telefon neberou. Dnes jsem znovu urgovala e-mailem a žádala buď dodání zboží nebo vrácení zaplacené částky zpět na můj účet. Nereagují.
Swivel Sweeper MAX – bezdrátový zametač, Praktický zastřihovač vlasů a chloupků Micro Touch aj.
Požaduji vrátit zaplacenou částku.
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající má nyní povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nesplněním této povinnosti se ocitá v prodlení. Spotřebitel může od smlouvy odstoupit, pokud prodávající nedodá zboží ani v dodatečné lhůtě stanovené spotřebitelem. Lhůtu lze poskytnout výslovně nebo mlčky. Pro zachování důkazního postavení však doporučujeme činit veškeré právní jednání prokazatelnou formou.
Pokud nebyla doba dodání nijak sjednána, může spotřebitel požadovat dodání ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. V takovém případě se ocitá v prodlení až po uplynutí této lhůty. Veškeré právní jednání doporučujeme vést prokazatelnu formou (nejlépe doporučené psaní s dodejkou)
Spotřebitelka nám sdělila, že ji zboží bylo dnes dodáno. Stížnost tedy uzavíráme.