Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
na apropos-shop.cz jsem udělala internetovou objednávku č 11186 za 2566,- Kč
Jedná se o bytové doplňky.
Nehodily se do interiéru,proto jsem je šla vrátit.
Zboží jsem přinesla osobně na prodejnu OD Kotva.
Prodavačka mi řekla, že pan vedoucí nemá rád, když někdo zboží vrací a zatelefonovala mu.
Stála jsem hned vedle ní, tak jsem slyšela, její hovor s mužem a ten jí řekl, ať zboží přebere, sepíše seznam, co vracím a pak se posoudí, jestli je vše v pořádku, zboží je nepoškozeno a vráceno včas a teprve pak mi mohou vrátit peníze.
Prodavačka se mnou sepsala seznam vrácených věcí.
Po pár dnech mi od apropos-shop.cz přišel mail-dobropis a informace, že objednávka c.11186 přešla do stavu stornováno a faktura s minusovou částkou -2223,- Kč
To odpovídá, protože jsem si z objednávky nechala 1 položku- keramický džbánek.
Znamená to, že zboží bylo opravdu kontrolováno a nedošlo k omylu.
Vystavením dobropisu prodejce uznal můj nárok na vrácení peněz za vrácené zboží.
Dobropis jsem obdržela 19.8. ale peníze do dnešního dne nikoliv.
Již 5 x jsem psala na apropos-shop.cz, ani na jeden mail mi neodpověděli.
5x jsem telefonovala na telefon uvedený na webových stránkách.
Pán, jehož jméno jsem si nezapamatovala mi nejdříve odpověděl, že mají hodně práce s novou kolekcí, pak 2x že se na to podívá a také se mně zeptal, proč jsem zboží vracela.
Pokaždé mi odpověděl, že se na to podívá, ale již 2 měsíce mi peníze nevrátil.
Jeho vyhýbavému jednání nerozumím.
Požaduji vrácení peněz dle vystaveného dobropisu.
Irena Hájková
Prosím o vrácení částky, na kterou je vystaven dobropis.
2223,-Kč
|
Tweet |
Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.