Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#53153NEDORUČENÝ BALÍK

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 hodin 23 minut

Detail stížnosti

Publikováno
14.10.2021, před 3 lety

LUCIE VLNATÁ

Znění stížnosti

DOBRÝ DEN.PODLE SLEDOVACÍHO ČÍSLA LF8501194091F MI MĚL BÝT 8.10 2021 DORUČEN BALÍK ZE ZAHRANIČÍ. BOHUŽEL SEM ŽÁDNÝ NEOBDRŽELA A NA POBOČCE V TÝNĚ NAD VLTAVOU NEDOKÁŽOU DOHLEDAT JESTLI BALÍK NEKDO PŘEVZAL , PRÝ JE TO PROBLÉM, PROTOŽE BALÍK BYL POSLANÝ Z ČÍNY. OBJEDNÁVÁM JIŽ 6 LET A NIKDY SEM NEMĚLA PROBLÉM Z ČESKOU POŠTOU, VŽDY BYLA CHYBA NA STRANĚ ALI.PROTO ZA KLADNÉ VYŘÍZENÍ PŘEDEM DĚKUJI. OBJEDNÁVKU S ČÁSTKOU I PLADBU MOHU DOLOŽIT.


Produkt

JEDNÁ SE O STAVEBNICI LEGO ZA 238KČ (15,23USD¨) SLEDOVACÍ ČÍSLO LF8501194091F


Požadované řešení

TÍMTO ŽÁDÁM O NÁHRADU CELÉ ČÁSKY A NEBO DOHLEDAT KAM SE BALÍČEK PODĚL A PŘEDAT MI HO.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2021 10:33, před 3 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.