Společnost


ČEZ Prodej, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:32
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53159Navýšení ceny za volání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 9 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.10.2021, před 3 lety

Bohuslav Mrštík

Znění stížnosti

Dtest před časem vyhlásil soutěž o nejlevnějšího operátora na poskytování mobilních služeb a vyhrál čezmobil s tarifem 100 volných minut za 75kč.Zaregistroval jsem se a tarif získal.Bohužel po dvou letech se cena navýšila na 100kč.Na dotaz proč se cena navýšila mě bylo zděleno,že akce je na dva roky a už se měnit nebude.Rozčarování přišlo letos 10.8.kdy se cena znovu navýšila na 140kč.Na dotaz proč,mě operátor zdědil,že se zdražuje úplně všechno a buď cenu akceptuji nebo mohu smlouvu zrušit.A to doslova.Teď zvažuji jestli dát na rady operátora a smlouvu zrušit.


Požadované řešení

100 volných minut za 100kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2021 11:17, před 3 lety

Spotřebitel správně uvádí, že v naší aukci o nejlevnějšího operátora vyhrál operátor MOBIL OD ČEZ, neboť nabídl nejnižší ceny. Za nejlevnější tarif s obsahem 100 volných minut a 50 volných SMS platili zákazníci 73,50 Kč. Článek o této aukci je dostupný zde: https://www.dtest.cz/clanek-5933/v-aukci-zvitezil-operator-mobil-od-cez

Jak ale píše sám spotřebitel, článek je starý již několik let (vydáno 13.6.2017) a ceny (nejen tarifů) se za více než 4 roky podstatně změnily. Vzhledem k tomu, že cena nebyla garantovaná na tak dlouhou dobu, má poskytovatel těchto služeb právo na zvýšení ceny, přičemž musí spotřebitele řádně informovat a poučit o jeho možnostech.

V případě uvedeném spotřebitelem byla informační povinnost poskytovatele splněna. Jestliže spotřebitel bude chtít poskytovatele mobilních služeb opravdu změnit, doporučujeme využít srovnávač tarifů na našich stránkách (dostupný zde: https://www.dtest.cz/tarify?search=MTYxMDA0).

Kontrolním orgánem v oblasti telekomunikací je Český telekomunikační úřad, na který se spotřebitel může v případě problémů obrátit. Více informací lze nalézt zde: https://www.ctu.cz/ochrana-spotrebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2022 16:47, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2022 10:06, před 3 lety

Společnost se doposud k případu nevyjádřila. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.