Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#5316Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2014, před 10 lety

M. F.

Znění stížnosti

Dobrý den,

zakoupila jsem si přes internet fotoválec do tiskárny.
Při odstoupení od kupní smlouvy mi byla naúčtována náhrada ve výši 100% ceny zboží z důvodů vytažení z hermetického obalu a odstranění ochranného prvku (pouze zasunutý kus papíru do válce). Zboží jsem samozřejmě vytáhnout z obalu musela a odstranit ochranný prvek, abych ho mohla vyzkoušet. Protože tiskárna nefungovala, chtěla jsem válec vrátit ve lhůtě 14 dnů.
Nikde nebylo uvedeno, že se jedná o speciální obal a po otevření má cena výrobku nulovou hodnotu. Nyní nemám ani peníze a ani zboží.


Děkuji.


Produkt

fotoválec EPSON C13S051104


Požadované řešení

Vrácení plné kupní ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2014 09:25, před 10 lety

Spotřebitel má v rámci lhůty na odstoupení právo na vyzkoušení věci. Pod žádnou ze zákonných výjimek, kdy právo na odstoupení realizovat nelze, tento případ nespadá. Spotřebitel dle § 1833 občanského zákoníku odpovídá podnikateli pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Jedná se o jiný způsob nakládání, než je nutné k tomu, aby se obeznámil s povahou, vlatnostmi a funkčností zboží. Spotřebitel tedy neodpovídá za snižení hodnoty zboží, které v potřebné mířě vyzkoušel, ale za snížení hodnoty, které je důsledkem pokračování v jeho užívání po zjištění jeho vlatností.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.12.2014 14:59, před 10 lety

Dobrý den paní F.,

předal jsem na kolegu, který bude řešit Vaší stížnost a bude Vás kontaktovat. Po dořešení stížnosti, prosím o ukončení případu, zde na stránkách.

Děkuji za pochopení.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2015 12:39, před 10 lety

Spotřebitelka nám potvrdila, že jí byly peníze společností vráceny. Stížnost tedy uzavíráme s dosažením dohody. Zároveň nás požádala o odstranění osobních údajů z veřejné časti, čemuž jsme vyhověli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.