Společnost


bydlenísnů.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#5317Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 11 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2014, před 10 lety

Radek Jirásek

Znění stížnosti

3.12. jsem objednal půdní schody Fakro LWS, které měli být skladem a dodací doba byla uváděna 3-5 prac. dní.
4.12. jsem online zaplatil požadovanou cenu i s dopravným (3013,72Kč).
11.12. po dotazu na termín dodání mi pan A. odpověděl e-mailem, že stav zjistí a ozve se, což už neudělal.
12.12. poslal jsem e-mail s opakovaným dotazem -bez odpovědi; pan A. nebere telefon (pouze sms odpověď, že je zaneprázdněn) ;poslal jsem mu sms s popisem problému -bez odpovědi.
15.12. opět nebere telefon (pouze sms odpověď, že je do 17.12. mimo čr); poslal jsem sms -bez odpovědi.
18.12. nebere telefon.


Produkt

Skládací půdní schody Fakro LWS 70x100


Požadované řešení

Žádám vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2014 10:59, před 10 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající má nyní povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nesplněním této povinnosti se ocitá v prodlení. Spotřebitel může od smlouvy odstoupit, pokud prodávající nedodá zboží ani v dodatečné lhůtě stanovené spotřebitelem. Lhůtu lze poskytnout výslovně nebo mlčky. Pro zachování důkazního postavení však doporučujeme činit veškeré právní jednání prokazatelnou formou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2015 10:22, před 10 lety

Společnost bydlenísnů.cz s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.