Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
3.12. jsem objednal půdní schody Fakro LWS, které měli být skladem a dodací doba byla uváděna 3-5 prac. dní.
4.12. jsem online zaplatil požadovanou cenu i s dopravným (3013,72Kč).
11.12. po dotazu na termín dodání mi pan A. odpověděl e-mailem, že stav zjistí a ozve se, což už neudělal.
12.12. poslal jsem e-mail s opakovaným dotazem -bez odpovědi; pan A. nebere telefon (pouze sms odpověď, že je zaneprázdněn) ;poslal jsem mu sms s popisem problému -bez odpovědi.
15.12. opět nebere telefon (pouze sms odpověď, že je do 17.12. mimo čr); poslal jsem sms -bez odpovědi.
18.12. nebere telefon.
Skládací půdní schody Fakro LWS 70x100
Žádám vrácení peněz.
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající má nyní povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nesplněním této povinnosti se ocitá v prodlení. Spotřebitel může od smlouvy odstoupit, pokud prodávající nedodá zboží ani v dodatečné lhůtě stanovené spotřebitelem. Lhůtu lze poskytnout výslovně nebo mlčky. Pro zachování důkazního postavení však doporučujeme činit veškeré právní jednání prokazatelnou formou.
Společnost bydlenísnů.cz s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.