Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
7.10.2021 nepočkal navazující osobní vlak č. 15004 (8:24 Choceň -> 8:34 Vysoké Mýto) na cca 15 min zpožděný rychlík R 955 Slovácký express (6:52 Praha hl.n. -> 8:20 Choceň). Můžete mi prosím odůvodnit, proč daný osobní vlak odjel těsně před příjezdem rychlíku? V rychlíku bylo nejméně 25 cestujících se zakoupenou jízdenkou na navazující vlak, průvodčí byl informován. Využitím až následujícího vlaku se celkové zpoždění příjezdu do Vysokého Mýta vyšplhalo na 74 min.
Žádám o vrácení jízdného.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.