Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#53175Vzorek krmiva

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

20 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2021, před 3 lety

Alena Hutníková

Znění stížnosti

Dobrý den, 4.10.2021 jsem potvrdila objednávku vzorku krmiva pro psa a bylo mi řečeno, že zaplatím jen poštovné, ale nebylo mi řečeno, že firma pak i nadála odesílá zboží, které jsem si nevyžádala to jsem dnes bohužel zjistila z internetu. Zboží ještě nedorazilo a nevím zda ho přijmout nebo odeslat zpět jsem bezradná jsem už důchodce a nemám na vyhazování.Nepřeji si žádné dalsí zboží dostávat.Ć. objednávky je 11754 prosím pomozte jsem zoufalá. Děkuji zdravím Alena Hutníková


Požadované řešení

Prosím o to, abych mohla zboží vrátit anedostávala již žádné objednávky a byla vyřazena z jejich evidence


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2021 12:17, před 3 lety

Pokud si spotřebitelka zboží objednala, pak je možné odstoupit od smlouvy. Od kupní smlouvy uzavřené distančním způsobem je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Pokud spotřebitelka od smlouvy odstoupí a vrátí zboží podnikateli (vzorek krmiva), nemůže podnikatel po spotřebitelce požadovat úhradu kupní ceny a smlouva se zruší od počátku.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.11.2021 14:49, před 3 lety

Zákaznice situaci vyřešila přes zákaznickou linku. Zboží zaslala zpět, vše je vyřízeno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2021 15:00, před 3 lety

Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost výše uvedené vyjádření společnosti potvrdit a stížnost případně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.11.2021 16:58, před 3 lety


Alena Hutníková

Hodnocení: