Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, 4.10.2021 jsem potvrdila objednávku vzorku krmiva pro psa a bylo mi řečeno, že zaplatím jen poštovné, ale nebylo mi řečeno, že firma pak i nadála odesílá zboží, které jsem si nevyžádala to jsem dnes bohužel zjistila z internetu. Zboží ještě nedorazilo a nevím zda ho přijmout nebo odeslat zpět jsem bezradná jsem už důchodce a nemám na vyhazování.Nepřeji si žádné dalsí zboží dostávat.Ć. objednávky je 11754 prosím pomozte jsem zoufalá. Děkuji zdravím Alena Hutníková
Prosím o to, abych mohla zboží vrátit anedostávala již žádné objednávky a byla vyřazena z jejich evidence
|
Tweet |
Pokud si spotřebitelka zboží objednala, pak je možné odstoupit od smlouvy. Od kupní smlouvy uzavřené distančním způsobem je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Pokud spotřebitelka od smlouvy odstoupí a vrátí zboží podnikateli (vzorek krmiva), nemůže podnikatel po spotřebitelce požadovat úhradu kupní ceny a smlouva se zruší od počátku.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Zákaznice situaci vyřešila přes zákaznickou linku. Zboží zaslala zpět, vše je vyřízeno.
Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost výše uvedené vyjádření společnosti potvrdit a stížnost případně uzavřít.
Hodnocení: