Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#53182Terminál

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2021, před 3 lety

Josef Kožený

Znění stížnosti

O2 celkem nedávno zaačaly vyměnoňovat původní Ekasy za terminály od fi. Storiuus zdarma.
háček je v tom, že se bez další výpočetní techniky neeobejdete což při starším mudelu nebývalo...


I sám Storiuos uvádí na webu, žeje to jen terminál,který pořebuje potřebuje pokladní systém:



PLATEBNÍ TERMINÁL PROPOJENÝ S POKLADNÍM SYSTÉMEM

Platby z pokladního systému se automaticky propisují do terminálu.
Mobilní a spolehlivé zařízení - s online připojením zvládnete platbu přijmout kdekoliv.
K internetu se připojí přes Wi-Fi nebo SIM, na jedno nabití vydrží až 10 hodin.
Bezkontaktní i klasické platby kartou.
Žádné skryté poplatky.

Chcete vědět více podrobností?



To je jejich Web
Promiňte, ale ydási mě to jako podvod...
moje dcera je na home... a zamestnavatel jí přivezl PC i kdzž má doma 2


Produkt

O2 Ekasa


Požadované řešení

potřeboval bych dodat jejich pokladní systém


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2021 16:11, před 3 lety

Otázka uvedená ve stížnosti není regulována žádnými obecně závaznými právními předpisy. Její řešení tak závisí na konkrétních interních pravidlech dané společnosti, do kterých není možné zasahovat.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována. Z výše zmíněných důvodů bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.