Počet nahlášených stížností: | 217 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 25 |
Objednala jsem si na Balando,hodnota objednávek 2252 kč.Dnes 5 den,chci zrušit kupní smlouvu,(špatné recenze a nedůvěra mě zcela odradily)
Mám nárok jako kupující do 14 dnů,bez udání důvodu!
Odpověď?
Potvrzením objednávky jste souhlasil/a s tím, že po jejím uhrazení již zrušit nejde.
( Zákazník tedy souhlasí s tím, že pokud si objednávkou není jistý, tak se zaplacením objednávky vyčká do chvíle než si ověří, že danou objednávku opravdu chce uskutečnit)
Vzhledem ke konceptu naší platformy je objednávka, která byla uhrazena okamžitě odeslána dodavateli, který jí potvrdí a začne ihned pracovat na jejím odeslání. Pokud by to tak nebylo, mohli bychom Vám vrátit peníze na účet.
V tomto případě to bohužel není možné, moc nás to mrzí.
Zásilka Vám dorazí ve stanovené lhůtě, tak jak
jste si objednal/a a souhlasil/a s obchodními podmínkami.
Děkujeme za pochopení.
další odpověď
zkontrolovala jsem Vaší objednávku a balíček je na cestě k Vám, dodavatel ji odeslal na Vámi uvedenou doručovací adresu a bohužel ji už není schopen zrušit. Snažili jsme se dělat co bylo v našich silách, ale stornovat objednávku už nedokázal ani náš dodavatel z důvodu, že mu to neumožnila ani logistická společnost. V ustanovení čl. 18 odst. 1 směrnice je stanoveno, že pokud se strany nedohodly ohledně doby dodání jinak, obchodník dodá zboží do fyzického držení spotřebitele nebo je převede pod jeho kontrolu bez zbytečných odkladů po uzavření smlouvy. V případě nesplnění této povinnosti spotřebitel vyzve k dodání v dodatečné lhůtě podle odst. 2, a pokud není ani tato splněna, je spotřebitel oprávněn smlouvu ukončit. Všechny tyto náležitosti máme uvedené v obchodních podmínkách, se kterými jste souhlasili při objednání, tudíž došlo k dohodě o době dodání. Odstoupit od smlouvy lze do 7-mi dnů ode dne převzetí zboží,
najednou 7 dnů,ale já ji ruším 5 den ! i to je podle mě nezákonné.
Chci své peníze zpět !!
oděvy
vrácení peněz
|
Tweet |
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.
V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.
Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost se doposud k případu nevyjádřila. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.