Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:788
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#53186Lidl Stříbro

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2021, před 3 lety

Lukáš Straka

Znění stížnosti

Lidl moc nemusím, hlavně kvůli kvalitě zboží dovážené především z Polska, které dodává potraviny pro druhořadý obyvatelstvo- východní Evropa.
Můj zaměstnavatel mi dodává stravenky a zlevněnku 10% na zboží, které můžu využít bohužel jenom v Lidlu.
16.10.2021 jsem proto využil nákup v Lidlu ve Stříbře, abych utratil stravenky a zlevněnku.
U kasy jsem narazil, s tím že zlevněnka nefunguje, že už se s tím setkali a nikdo to prostě neřeší!!!!!
Chtěl jsem zavolat vedoucího - bez úspěchu.
Proto prosím o nějaké vysvětlení!!!
Děkuji Straka


Produkt

Nevyužitá sleva


Požadované řešení

Vysvětlení a řešení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2021 12:22, před 3 lety

Vzhledem k tomu, že se jedná o slevový poukaz vydávaný touto společností, řídí se pouze podmínkami, které si společnost sama určila. Pro zjištění podmínek, za kterých lze "zlevněnku" využít, je vhodné kontaktovat přímo společnost.

Vzhledem k tomu, že je spotřebiteli poukaz dodáván zaměstnavatelem, je možné situaci řešit i s ním. Předpokládáme, že má zaměstnavatel s touto společností uzavřenou smlouvu a i pro něj by mělo být důležité, aby zaměstnanci smluvený poukaz mohli využívat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.10.2021 12:44, před 3 lety

Dobrý den, pane Strako, mrzí nás, že Vám nebyla uplatněná 10 % sleva. My zde bohužel nemáme možnost situaci prověřit, proto Vám doporučujeme v této záležitosti kontaktovat náš zákaznický servis na e-mail hotline@lidl.cz . Děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím dTestu obrátil. Přejeme Vám hezký den. S pozdravem Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2021 12:37, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 16:50, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.