Počet nahlášených stížností: | 788 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 8 |
Lidl moc nemusím, hlavně kvůli kvalitě zboží dovážené především z Polska, které dodává potraviny pro druhořadý obyvatelstvo- východní Evropa.
Můj zaměstnavatel mi dodává stravenky a zlevněnku 10% na zboží, které můžu využít bohužel jenom v Lidlu.
16.10.2021 jsem proto využil nákup v Lidlu ve Stříbře, abych utratil stravenky a zlevněnku.
U kasy jsem narazil, s tím že zlevněnka nefunguje, že už se s tím setkali a nikdo to prostě neřeší!!!!!
Chtěl jsem zavolat vedoucího - bez úspěchu.
Proto prosím o nějaké vysvětlení!!!
Děkuji Straka
Nevyužitá sleva
Vysvětlení a řešení.
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že se jedná o slevový poukaz vydávaný touto společností, řídí se pouze podmínkami, které si společnost sama určila. Pro zjištění podmínek, za kterých lze "zlevněnku" využít, je vhodné kontaktovat přímo společnost.
Vzhledem k tomu, že je spotřebiteli poukaz dodáván zaměstnavatelem, je možné situaci řešit i s ním. Předpokládáme, že má zaměstnavatel s touto společností uzavřenou smlouvu a i pro něj by mělo být důležité, aby zaměstnanci smluvený poukaz mohli využívat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Strako, mrzí nás, že Vám nebyla uplatněná 10 % sleva. My zde bohužel nemáme možnost situaci prověřit, proto Vám doporučujeme v této záležitosti kontaktovat náš zákaznický servis na e-mail hotline@lidl.cz . Děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím dTestu obrátil. Přejeme Vám hezký den. S pozdravem Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.