Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Podávám tímto stížnost na doručování dopisů do mé poštovní schránky. Každý dopis je přeložen,pomačkán a NARVÁN do schránky.
Přitom je do této schránky možno vložit bez problémů formát A4.
Stěžoval jsem si již na pobočce Praha 6 Kafkova ul. bylo mi však arogantně vyhrožováno, že si budu musit chodit pro poštu na pobočku.
Je mi osmdesát dva let, mám značné potíže s chůzí a byl by to pro mne neřešitelný problém.
Zmíněné poštovní schránka je na místě asi tak 30let a nikdy nebyl problém, až nyní.
Považuji toto jednání zmíněné doručovatelky za bezpříkladné šikanování starého nemocného člověka, ke kterému není žádné rozumné vysvětlení.
S pozdravem Vratislav Chlumecký Praha 6 V Nových Vokovicích 12.
Do mé poštovní schránky vkládat dopisy nepřeložené, nepomuchlané.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.